  • Data: 2008-08-20 09:46:56
    Temat: Ogloszenia w Internecie - jaka dzialalnosc
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam krotkie pytanie odnosnie najlepszej formy dzialalnosci gospodarczej. Mam
    na ukonczeniu maly serwis z ogloszeniami. Forma platnosci za taka usluge bedzie
    nastepujaca:
    1. Platnosc na konto.
    2. Platnosc za pomoca sms'a. Pewnie za posrednictwem jednej z firm ktore
    swiadcza takie uslugi.

    Jaka forma dzialalnosci bylaby najlepsza dla czegos takiego, jesli:
    a. Nie prognozuje duzych kosztow, w zasadzie tylko hosting.
    b. Nie zatrudniam jak na razie nikogo, pracuje sam, jestem juz gdzies
    zatrudniony na umowe o prace.
    c. Oczekuje minimum formalnosci oraz (NAJWAZNIEJSZE), jak najmniejsze pole
    manewru w kwestii interpretacji dla skarbowki, zus i innych (jestem
    informatykiem a nie prawnikiem).

    Pozdrawiam
    Marcin