  • 11. Data: 2006-10-19 18:33:43
    Temat: Re: On, benzynka i GAZ
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    > BTW czy wczesniej było tak, ze VAT moznabyło odliczac tylko od ON? Czy
    > tylko to sobie wymysliłem?

    Nie bylo czegos takiego.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 12. Data: 2006-10-19 20:47:03
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > BTW czy wczesniej było tak, ze VAT moznabyło odliczac tylko od ON? Czy
    > tylko to sobie wymysliłem?

    Coś mi świta że hen kiedyś przed wojną był błąd w przepisach - zamiast zakaz
    odliczania Vat od paliw napisano "od benzyny".
    Ale naprawili to bardzo szybko.

  • 13. Data: 2006-10-20 10:56:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Coś mi świta że hen kiedyś przed wojną był błąd w przepisach -
    > zamiast zakaz odliczania Vat od paliw napisano "od benzyny".
    > Ale naprawili to bardzo szybko.

    Zakaz odliczania VAT od benzyny był od stycznia 2000,
    ale olej i gaz był odliczalny jeszcze do marca 2002.
    W sumie nie tak dawno.

  • 14. Data: 2006-10-21 20:11:47
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:19102006.54607B0B@budzik61.poznan.pl>
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > Ale jak rozumiem (moze sie myle...?) przy takich autach VAT mozna
    > odliczac
    > tylko od ON, a w przypadku zwykłej benzyny czy gazu cała faktura
    > idzie w
    > koszty podatku dochodowego. Dobrze myślę?

    Źle. Przy autach ciężarowych można odliczać cały VAT od paliwa.
    Niezależnie od rodzaju tego paliwa.

    --
    Nixe

  • 15. Data: 2006-10-21 20:12:45
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:19102006.2B83A338@budzik61.poznan.pl>
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > BTW czy wczesniej było tak, ze VAT moznabyło odliczac tylko od ON? Czy
    > tylko to sobie wymysliłem?

    Raczej sobie wymyśliłeś :)

    --
    Nixe

  • 16. Data: 2006-10-21 21:48:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a n...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Raczej sobie wymyśliłeś :)

    dzieki za odpowiedzi. Tym niemnej, bogatszy o wiedze przekazana mi przez
    innych grupowiczów musze ci powiedzec ze był taki przepis - szczegóły w
    watku.

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

  • 17. Data: 2006-10-23 08:35:58
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 10/21/2006 10:11 PM, Użytkownik Nixe napisał:
    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:19102006.54607B0B@budzik61.poznan.pl>

    > Źle. Przy autach ciężarowych można odliczać cały VAT od paliwa.
    > Niezależnie od rodzaju tego paliwa.

    tylko że Caddy raczej nie jest ciężarowy

  • 18. Data: 2006-10-23 20:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...xy napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > tylko że Caddy raczej nie jest ciężarowy

    a jaki jest osobowy? Nie mówie o autach typu Renault Kangoo, tylko o autach
    gdzie przestrzen bagazowa oddzielona jest przegrodą od kabiny kierowcy,
    oraz auto jest dwuosobowe.

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran

  • 19. Data: 2006-10-23 21:01:26
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:23102006.6EAA280B@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > autach
    > gdzie przestrzen bagazowa oddzielona jest przegrodą od kabiny kierowcy,

    Caddy to jest właśnie coś a la Renault Kangoo.
    Zależnie od wersji może być osobowy, ale i w pełni ciężarowy.

  • 20. Data: 2006-10-24 06:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Caddy to jest właśnie coś a la Renault Kangoo.
    > Zależnie od wersji może być osobowy, ale i w pełni ciężarowy.

    o, moze i takie tez sa - nie kojarze. Mnie w kazdym razie chodzi o auta
    dwu-osobowe z wydzielona czescia towarowa, a nie o 5 osobowe Renault Kangoo
    z kratka.

    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin