  • 21. Data: 2006-10-24 13:36:03
    Temat: Re: On, benzynka i GAZ
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > o, moze i takie tez sa - nie kojarze. Mnie w kazdym razie chodzi o auta
    > dwu-osobowe z wydzielona czescia towarowa, a nie o 5 osobowe Renault
    > Kangoo
    > z kratka.

    Kangoo jak najbardziej może być dwuosobowe z kratką za przednimi
    siedzeniami.

  • 22. Data: 2006-10-24 17:44:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Kangoo jak najbardziej może być dwuosobowe z kratką za przednimi
    > siedzeniami.

    zeby zakonczyc dyskusje - chodziło mi o auta tego typu:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T164141

    P.S. To nie moja aukcja.

    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome