  • 1. Data: 2004-06-03 20:17:45
    Temat: Opłata rejestracyjna/akcyza na samochód
    Od: "ksiusza" <b...@o...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów słyszał o nowym pomyśle naszych ministrów o
    zmniejszeniu do minimum akcyzy
    na samochody sprowadzane z krajów Unii , w jej
    miejsce wpowadzenie opłaty pierwszej rejestracji w
    Polsce w wysokości ok. 5.000 PLN ?

    Pozdrawiam : St.S.

  • 2. Data: 2004-06-03 22:03:34
    Temat: Re: Opłata rejestracyjna/akcyza na samochód
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "ksiusza" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    przecież to było do przewidzenia .teraz możesz przywieść samochód
    uzywany z niemiec lepiej wyposażony ale starszy dobrze utrzymany tańszy
    niż nowe i ubogie w polsce tej samej marki.a rząd ma potrzeby ....sam
    zus ile wydaje wydaje na konferencje których głownym celem jest
    dywagacja nad tym co było pierwsze kura czy jajko ? to ile musi iść na
    tego typu konferencje z udziałem ministrów ?

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-04 06:39:40
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ksiusza" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > przecież to było do przewidzenia .teraz możesz przywieść samochód
    > uzywany z niemiec lepiej wyposażony ale starszy

    Nazwij rzecz po imieniu.
    Teraz możesz wyczyścić niemieckie szroty a my wszyscy będziemy musieli
    ponosić koszty tego procederu.
    Osobiście średnio mi zależy na zrobieniu z mojego kraju śmietniska Europy.
    Dosyć już mamy złomów sprowadzonych za poprzednich czasó kiedy było to
    dozwolone, no i odziedziczonych po PRL.

  • 4. Data: 2004-06-04 09:13:00
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <c9p72b$csf$1@atlantis.news.tpi.pl>, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Teraz możesz wyczyścić niemieckie szroty a my wszyscy będziemy musieli
    > ponosić koszty tego procederu.

    Jak dlugo zyje kazdy sie martwi ze jesli da ludziom troche
    wolnosci dzialania to ci beda robic najglupsze rzeczy
    jakie im przyjda do glowy, dlatego wszyscy dookola
    staraja sie wmowic ze cokolwiek robia - robia dla mojego
    dobra. Gorzej ze nie pytaja mnie o zdanie.

    Jak w akademiku pozwolono zostawac dziewczynom na noc
    w meskich pokojach i odwrotnie to byly straszne obawy
    ze za rok podwoi sie liczba mieszkancow. Ale jakos sie
    nie podwoila.
    Jak otwarto granice to byly obawy ze wszyscy z Polski
    wyjada i nie bedzie komu zgasic swiatla.

    i tak dalej ...

    Ludzie nie sa tacy glupi.
    Kupowalem samochod (w kwietniu) i do glowy mi nie przyszlo
    poczekac do maja i jechac za nim do Niemiec czy Holandii.
    Bylem w wielu komisach i na sprowadzone nawet nie spojrzalem.

    Pewnie cos ze mna nie tak, ale wydaje mi sie ze z wielmoa innymi
    jest podobnie.

    A jesli chodzi o szroty:
    Jezeli ten towar ze szrotu bedzie lepszy niz tu ze sklepu
    to nie ma takiego zarzadzenia ktore by ludzi powstrzymalo
    przed sciaganiem go.
    Rynek za to wszystko ustawia automatycznie. Same sie skonczyly
    jazdy na Saksy i sprzedawanie tam olowkow, kombinerek, kurtek
    skorzanych i wielu innych rzeczy ktora to sprzedaz trwala wczesniej
    dlugo mimo zakazow, kontroli i kar.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 5. Data: 2004-06-04 16:13:35
    Od: "ksiusza" <b...@o...pl>

    Ludzie!!! nie są mi potrzebne Wasze komentarze, bo i tak każdy będzie miał
    inne zdanie o tym. Prosiłem tylko
    o informację (potwierdzenie) czy takie rozwiązanie opodatkowania importu
    samochodu osobowego weszło
    w życie.

  • 6. Data: 2004-06-04 21:15:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Jun 2004, ksiusza wrote:

    >+ Ludzie!!! nie są mi potrzebne Wasze komentarze,

    Aczkolwiek dotąd siedziałem cicho bo nie miałem nic do
    dodania ;) to teraz mam:
    "jak się pisze na grupę dyskusyjną to trzeba konsekwencje
    dyskusji wpisać w koszty uzyskania informacji".
    Rozporządzenie Ministra Swobody Przepływu Informacji, numeru
    dziennika ustaw nie pamiętam :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (nie bić za OT bo nie NTG ! :))