  • 1. Data: 2004-01-15 23:47:55
    Temat: Opłaty za powtarzane przedmioty - odliczenia w 2003r.
    Od: "mmra" <p...@o...pl>

    Witam serdecznie!

    Jestem studentem 5-tego roku. Zmuszony zostałem ;) do zapłacenia w 2003 roku za
    niezaliczone przedmioty. Czy mogę to sobie odliczyć od podatku, powolujac sie
    na art 27a mówiący o "wydatkach poniesionych na odpłatne kształcenie w szkołach
    wyższych, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub przepisów o
    wyższych szkołach zawodowych".

    Chodzi mi dokładnie o to, czy przepisy w tym względzie zmienily sie w
    porownaniu z rokiem 2002 ( bo wiem, ze wtedy takie odliczenie bylo mozliwe)

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    mmra