  • 1. Data: 2009-06-17 09:28:03
    Temat: stare potietdzenia z ZUS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Nie wie ktoś czy da się z ZUSu wydobyć stare potwierdzenia - starsze niż
    30 dni?
    Dostałam bazę płatnika w której sa nieściągane potwierdzenia z 4
    miesięcy, w tym 3 zestawy maja błędy w sumowaniach i nie wiem czy się
    toto nie "odbiło".

    ps. nie pytajcie jak ktoś wysłał zestawy z błędnymi sumami na DRA, mnie
    się też wydawało że się nie da...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2009-06-19 11:42:37
    Temat: Re: stare potietdzenia z ZUS
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 11:28:03 +0200, Maddy napisał(a):

    > ps. nie pytajcie jak ktoś wysłał zestawy z błędnymi sumami na DRA, mnie
    > się też wydawało że się nie da...

    Dlaczego miałoby się nie dać wysłać?
    Zostałeś poinformowany, musiałeś ostrzeżenie zaakceptować - więc jesteś
    świadom błędu. ale wysłać się da bez żadnego problemu.
    Wyślesz nawet dokumenty które możesz złożyć tylko w formie papierowej!

  • 3. Data: 2009-06-20 19:33:53
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dostałam bazę płatnika w której sa nieściągane potwierdzenia z 4 miesięcy,
    > w tym 3 zestawy maja błędy w sumowaniach i nie wiem czy się toto nie
    Kiedyś kiedyś jak jeszcze były stare wersje płatnika można było podjechać do
    zus z dra i pani przybijała pieczątkę , że wpłynęło.
    Raczej bez problemu - tyle, że trzeba się pofatygowac osobiście.
    Innego sposobu nie znam.

    > ps. nie pytajcie jak ktoś wysłał zestawy z błędnymi sumami na DRA, mnie
    > się też wydawało że się nie da...
    Da się da. Nie da się wysłać z błedami krytycznymi - czyli np brak numeru
    deklaracji.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2009-06-20 19:53:35
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-06-2009 o 21:33:53 pawelj <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zus z dra i pani przybijała pieczątkę , że wpłynęło.
    > Raczej bez problemu - tyle, że trzeba się pofatygowac osobiście.

    Ja wydobyłem zagubione ZCNA - tzn miła pani wydrukowała z systemu
    i potwierdziła za zgodność z oryginałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek