  • 11. Data: 2002-07-01 16:10:07
    Temat: Re: Ordynacja podatkowa - art. 77
    Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:01072002.605DA5E6@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail'a a...@a...poczta.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:
    > A ten numer konta to podałeś w końcu dobry i tylko oni namieszali czy też
    > pomyliłeś się podając numer konta na NIP-3???

    numer konta podany jest poprawnie

    zgodnie z tym co podaje PKO BP - bez zadnych spacji - na taki numer
    spokojnie dochodza przelewy z innych bankow - tylko jakos US ma "klopoty"

    pozdrawiam,
    _Taunus_

  • 12. Data: 2002-07-01 18:21:39
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@a...poczta.onet.pl:

    > Poniewaz na podstawie opisanych problemow wyciagnelismy takie a nie
    > inne wnioski. Nie wiem jakiego systemu uzywa US, czy NBP obslugujacy
    > US. Wiem tylko, ze Minibank24 w BZWBK nie akceptuje rachunkow z PKO BP
    > SA w formacie, ktory Cie dziwi: nn xxxxxxxx rrrrrrrrrr (tzn. 10 cyfr).
    > Natomiast po wpisaniu nn=00, wszystkie kłopoty znikają.

    Hmmm, trochę to wszystko dziwne. US ma w swojej bazie numer konta w
    formacie xx xxxxxxxx xxxxxxxxx, robi polecenie przelewu w NBP, przelew się
    wraca. Gdzie tu wina US??? Oczywiście pomijam fakt iż pieniądze leżały
    dalej nieruszane. Rozumiem winić NBP, PKO BP ale US??? Sam nie wiem.
    Zawsze można zapisać tak: xxxxxxxx- nnxxxxxxxxrrrrrrrrrr, ale wtedy upada
    idea cyfr kontrolnych :((

    Dziwił mnie natomiast rachunek posiadający 10 cyfr ponieważ AFAIK większość
    kont w PKO BP ma xx xxxxxxxx 9cyfr a nie 10.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

  • 13. Data: 2002-07-01 18:21:43
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a t...@p...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > zgodnie z tym co podaje PKO BP - bez zadnych spacji - na taki numer
    > spokojnie dochodza przelewy z innych bankow - tylko jakos US ma

    Z tego co widziałem w US to oni mają w miejscu numer rachunku 3 pola:
    -cyfry kontrolne;
    -numer rozliczeniowy banku;
    -numer rachunku;
    tak więc nie ma problemu z zapisywaniem ze spację czy bez. Co do problemów
    US - patrz wyżej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)

  • 14. Data: 2002-07-01 20:39:21
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)

    Mon, 1 Jul 2002 18:05:47 +0200, "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> piszesz:

    [...]
> [...]
    >ktory Cie dziwi: nn xxxxxxxx rrrrrrrrrr (tzn. 10 cyfr). Natomiast po
    >wpisaniu nn=00, wszystkie kłopoty znikają.

    Wydaje mi sie, ze PKO BP, ostatnio zmienil cos w swoim systemie
    komputerowym (przelew, ktory kiedys wykonywal sie natychmiast, teraz
    idzie kilkanascie minut, podobno jest przetwarzany centralnie dla
    calego kraju). Moze warto dzisiaj sprawdzic jeszcze raz, jakie formy
    numeru rachunku system akceptuje.

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski

  • 15. Data: 2002-07-02 09:56:21
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    [...]
    ***************************
    >+ Ciekawe kto zapłacił za to szkolenie? :-)

    Hm...sugerujesz ??... ;)
    A może to była tylko wiedza "empiryczna" ;>
    (pewnie nie wszyscy "szkoleniowcy" wiedzą jak Inteligo
    dobiera numery kont :))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2002-07-02 20:26:06
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@s...com.pl:

    > Hm...sugerujesz ??... ;)
    > A może to była tylko wiedza "empiryczna" ;>
    > (pewnie nie wszyscy "szkoleniowcy" wiedzą jak Inteligo
    > dobiera numery kont :))

    Dodajmy iż nie byłaby to wiedza najbardziej potrzebna na takim szkoleniu
    choć oczywiście ciekawe byłoby porównanie banków które mają stałą cyfrę
    kontrolną (np. Ynteligo) z takimi gdzie te cyfry są różne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
    (Mądrość Wschodu)

  • 17. Data: 2002-07-02 20:26:10
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze p...@f...onet.pl:

> [...]
    > idzie kilkanascie minut, podobno jest przetwarzany centralnie dla
    > calego kraju). Moze warto dzisiaj sprawdzic jeszcze raz, jakie formy

    Robią zdaje się centralizacjęsystemu, nie jestem pewny czy dla całego
    kraju.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !

  • 18. Data: 2002-07-02 23:10:48
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 2 Jul 2002, Budzik wrote:
    [...]
    >+ Dodajmy iż nie byłaby to wiedza najbardziej potrzebna na takim szkoleniu

    Oczywiście :)
    Chodziło mi o wyciągnięcie błędnych wniosków z napisu "11" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2002-07-03 14:56:01
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@s...com.pl:

    > Oczywiście :)
    > Chodziło mi o wyciągnięcie błędnych wniosków z napisu "11" :)

    Oczywiście :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO