  • 11. Data: 2011-02-23 13:50:16
    Temat: Re: Oryginal / Kopia, faktura slana w pdf
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-23 14:41, kanca pisze:

    > Od 2011 r. nie ma juz napisu kopia/oryginał w elektronicznej fakturze, więc temat z
    głowy

    W papierowej też nie ma?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-02-23 14:01:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-23, kanca <kancelariaprawnicza@WYTNIJ_TOdoradcapodatkowy.com> wrote:

    [...]

    > Od 2011 r. nie ma juz napisu kopia/oryginał w elektronicznej fakturze, więc temat z
    głowy

    A to kiedyś był?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2011-02-23 14:32:56
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > A to kiedyś był?

    Był, nie był , tego przeciętny człek nie wie
    Wyznacznikiem jest punkt widzenia konkretnego kontrolera skarbowego, z
    ogromnej ich armii.
    Np. TPSA (i wszyscy inni mi znani) wysyła teraz i wcześniej faktury pdf z
    napisem oryginał.

  • 14. Data: 2011-02-23 15:44:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-23, spa <s...@a...er> wrote:

    [...]

    > Był, nie był , tego przeciętny człek nie wie
    > Wyznacznikiem jest punkt widzenia konkretnego kontrolera skarbowego, z
    > ogromnej ich armii.

    Nie zależy. Zależy od konkretnego rozporządzenia, a te w sprawie wystawiania
    faktur elektronicznych takiego obowiązku nie nakładały AFAIK. Nawet mam kilka
    faktur wystawionych w 2008 roku przez TVK i tam takowego napisu nie ma. :)

    > Np. TPSA (i wszyscy inni mi znani) wysyła teraz i wcześniej faktury pdf z
    > napisem oryginał.

    Pewnie im wygodniej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2011-02-23 16:25:03
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-23, o godz. 14:50:16
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > W papierowej też nie ma?

    W papierowej też nie ma, ale zarówno rozporządzenie jak i ustawa
    dalej posługują się tymi pojęciami, więc nie za bardzo bym wiedział
    co odpowiedzieć kontroli na pytanie: "a może to są dwa oryginały albo
    dwie kopie" :-)

    Tomek

  • 16. Data: 2011-02-23 18:44:10
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Pewnie im wygodniej.

    Bo co to z problem dla komputera mieć słowo oryginał
    A tabuny nawiedzonych kontrolerów pytać nie muszą o kopie i podobne
    dyrdymały

  • 17. Data: 2011-02-23 19:31:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-23, spa <s...@a...er> wrote:

    [...]

    > Bo co to z problem dla komputera mieć słowo oryginał
    > A tabuny nawiedzonych kontrolerów pytać nie muszą o kopie i podobne
    > dyrdymały

    Myślę, że odrobinę z tą fobią wobec kontrolerów przesadzasz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2011-02-25 16:21:02
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Myślę, że odrobinę z tą fobią wobec kontrolerów przesadzasz. :)

    Tych kilku których w życiu spotkałem darzę obrzydzeniem. Powinni sobie
    strzelić w łeb, jeśli zostało w nich cokolwiek człowieczeństwa.
    Ja wiem, ze oni tylko pracują, mają normy, tak ich wyszkolili. Za to nimi
    gardzę
    Porządny człowiek nie zajmuje się nękaniem Jest mnóstwo pozytecznych
    zawodów.