  • 71. Data: 2014-09-25 17:03:13
    Temat: Re: Osoba współpracująca i ZUS
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-09-24 o 11:01, Gotfryd Smolik news pisze:
    > Natomiast nie rozumiem wcześniej wspomnianych "potencjalnych problemów
    > z dzieleniem środków trwałych", bo dla ST jest jasny przepis
    > (na taki przypadek).
    Od razu wyobraziłem sobie małżeństwo bez rozdzielności majątkowej,
    posiadające "samochód ciężarowy w nadwoziu osobowym", albo jakże modny
    pickup i chęć jego wykorzystywania w obu działalnościach, najchętniej w
    charakterze środka trwałego. Głowa mnie rozbolała ;-)

    Maciek

  • 72. Data: 2014-09-25 19:24:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Sep 2014, Maciek wrote:

> [...]
    > pickup i chęć jego wykorzystywania w obu działalnościach,
    > najchętniej w charakterze środka trwałego. Głowa mnie rozbolała ;-)

    Hm...
    W sumie, to oczywiście pomyślałem o amortyzacji, bo do tego
    sprowadza się nacisk na ST ;) ale prawda, to rozliczanie kosztów
    eksploatacyjnych może stanowić zabawę ;)
    (bo z amortyzacją prosto - traktuje ST w DG obu małżonków
    "udziałowo", jak przy osobach obcych).

    pzdr, Gotfryd