  • 1. Data: 2002-01-23 17:50:57
    Temat: Otwarcie działalności gospodarczej
    Od: "WolfShadow" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pomóżcie bo jestem kompletnie zielony:
    Chciałbym otworzyć małą działalność gospodarczą. Przede wszystkim usługi
    (serwis komputerowy) + jakieś drobne zamówienia na zestawy. Oczywiście muszę
    mieć możliwość wystawiania rachunków. (Jestem obecnie zatrudniony - umowa na
    czas nieokreślony, wszystkie składki, potrącenia itd.). W jaki sposób
    najkorzystniej rozliczać się z US z tej działalności? (?ryczałt?)

    Przemek.