  • 1. Data: 2006-10-17 19:58:15
    Temat: PCC
    Od: l...@g...com

    Witam
    Wlasnie... kupilem 3 tyg temu samochód jednak zapomnialem ze
    tydzien temu minal mi termin zlozenia formularza PCC i oplaty
    podatku :(

    Zaplace kare ?? Odsetki ?? Ile to moze mnie kosztowac... ??

    Pomózcie

  • 2. Data: 2006-10-17 20:57:46
    Temat: Re: PCC
    Od: "wojjan" <w...@a...pl>

    Uzytkownik wystukal oto cos takiego:
    > Zaplace kare ?? Odsetki ?? Ile to moze mnie kosztowac... ??
    >
    > Pomózcie

    Witaj.
    Czym predzej wplac nalezny podatek (2% od wartosci kupna) i zlóz pcc w
    urzedzie. Zalezy od urzednika czy bedzie nadgorliwy czy nie. W zasadzie
    (mowa o moim US) jak dobrowolnie opamietasz sie i zaplacisz oraz zlozysz pcc
    to nic Ci nie nalicza.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-10-17 22:04:39
    Od: wombi <w...@n...pl>

    wojjan napisał(a):
> [...]
    > (mowa o moim US) jak dobrowolnie opamietasz sie i zaplacisz oraz zlozysz pcc

    I jeszcze do tego wszystkiego czynny żal.