  • 1. Data: 2006-10-17 12:58:51
    Temat: Telepraca
    Od: "Mateusz Dabrowski" <w...@p...wsiz.rzeszow.pl>

    Rozumiem, iż pracując zdanie (usługi elektroniczne) dla firmy w USA muszę w
    Polsce zapłacić podatek dochodowy.

    Aczy ktoś mi może coś powiedzieć jak wygląda sprawa opłat dotyczących
    ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego i innych dla ZUS.

    Pozdrawiam,
    mdab

  • 2. Data: 2006-10-17 13:18:59
    Temat: Re: Telepraca
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Mateusz Dabrowski" <w...@p...wsiz.rzeszow.pl> wrote in message
    > Rozumiem, iż pracując zdanie (usługi elektroniczne) dla firmy w USA muszę
    > w Polsce zapłacić podatek dochodowy.

    tak, co miesiąc składasz zaliczki na pit-53

    > Aczy ktoś mi może coś powiedzieć jak wygląda sprawa opłat dotyczących
    > ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego i innych dla ZUS.

    A na ZUS to ja się nie znam.
    Albo obowiązkowe, albo dobrowolne, czyli jak chcesz to płacisz.