  • 11. Data: 2015-03-08 19:20:21
    Temat: Re: PIT
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.03.2015 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Ostatnio przez przypadek właczyłem radio maryja - coś niesamowitego na jaki
    > super pomysł wpadł ojciec syrektor.
    > Do radia zgłaszają się osoby ktore innym starszym osobom wypełnia pita w
    > zamian za to ze 1% oddadza na fundacje ojca dyrektora.
    > Maja dyzury, siedza gdzies w salkach przykoscielnych albo pomagaja
    > telefonicznie.
    > Cudowne w swej prostocie!

    I przynajmniej uczciwe. Żona ściągnęła jakiś darmowy program (e-pity czy
    cóś) i jak wypełniła PITy, to jej powiedziało, że jak chce wpisać własny
    cel 1% to musi zapłacić, a za darmo może wysłać z ich celem. Właśnie
    będę przepisywał wydruk do innego programu, bo mam gdzieś taki układ.
    Konopka w swoim programie sugeruje kilka mu bliskich, ale nie wymusza.

  • 12. Data: 2015-03-08 20:00:53
    Od: <2...@7...200054.invalid> (Tom N)

    Przemysław Adam Śmiejek w
    [...]

    > I przynajmniej uczciwe.

    Owszem.

    > Żona ściągnęła jakiś darmowy program (e-pity czy
    > cóś) i jak wypełniła PITy, to jej powiedziało, że jak chce wpisać własny
    > cel 1% to musi zapłacić, a za darmo może wysłać z ich celem.

    Czyli z uczciwością żony coś jest nie tak...

    > Właśnie będę przepisywał wydruk do innego programu, bo mam gdzieś taki układ.

    Czyli z twoja uczciwoscią też coś nie tak...

    > Konopka w swoim programie sugeruje kilka mu bliskich, ale nie wymusza.

    Podsumowując: jak kasiora na ojca dyrektora to Tristan jak najbardziej by
    skorzystał, ale skoro nie tam, to chciałby mieć /uczciwie/ wybór...

    P.S.

    korzystam z programu Pana Konopki od lat i zawsze z sugestii 1% korzystałem,
    gdybym innego programu używał, też bym z sugestii/przymusu skorzystał. I nie
    widzę różnicy pomiędzy przymusem RM i jakimś programem -- nie chcesz nie
    korzystaj, ale po diabła narzekasz...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2015-03-08 20:48:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.03.2015 o 20:00, (Tom N) pisze:

    > Czyli z uczciwością żony coś jest nie tak...

    Albowiem? Nieuczciwe jest przeznaczać 1% na cel inny niż wsparcie firmy
    robiącej e-pity? No trudno, widać tacyśmy nieuczciwi.

    > Czyli z twoja uczciwoscią też coś nie tak...

    A co, korzystanie z innego programu jest nieuczciwe? Tylko korzystanie z
    e-pitów jest uczciwe?

    > korzystam z programu Pana Konopki od lat i zawsze z sugestii 1% korzystałem,
    > gdybym innego programu używał, też bym z sugestii/przymusu skorzystał.

    No widzisz, a ja wziąłem e-Deklaracje z MF i tam nie było przymusu i
    właśnie wysłałem PIT z 1% na lokalny cel - chore dziecko z przedszkola
    córki.

    > I nie
    > widzę różnicy pomiędzy przymusem RM i jakimś programem -- nie chcesz nie
    > korzystaj, ale po diabła narzekasz...

    No i nie skorzystałem. Narzekam na to, że program niby darmowy, a wmusza
    OPP. I na to, że żona się naklepała liczb do programu, a teraz ja
    musiałem to samo do innego programu.

    Co ciekawe, w licencji (choć kto by ją tam czytał :) napisali, że
    darmowe jest przy wyborze DOWOLNEGO OPP. Wygląda na to, że żona nie
    zauważyła małą czcionką napisu Znam i samodzielnie wpiszę KRS :) No więc
    cofam oskarżenie :)

  • 14. Data: 2015-03-08 21:19:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > I przynajmniej uczciwe.

    Owszem. Ale przede wszystkim genialne!

  • 15. Data: 2015-03-08 21:19:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > I przynajmniej uczciwe. Żona ściągnęła jakiś darmowy program (e-pity czy
    > cóś) i jak wypełniła PITy,

    pity.pl i problem z głowy.

  • 16. Data: 2015-03-08 21:25:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.03.2015 o 21:19, Budzik pisze:
    > Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > pity.pl i problem z głowy.

    Ściągłem se ten z MF i też wklepałem. Te parę liczb można wklepać do
    dowolnego programu.

  • 17. Data: 2015-03-08 22:44:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Ściągłem se ten z MF i też wklepałem. Te parę liczb można wklepać do
    > dowolnego programu.

    Zapewne.

  • 18. Data: 2015-03-09 19:38:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.03.2015 o 19:11, JS pisze:

    > Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" napisał w wiadomości grup

    > A ile to jest w PLN ta studencka opłata?

    To jest 1/2 "co łaska" w mieście, co wynosi około 1/6 "co łaska" na wsi.
    Ale dokładnie to zależy od kursu Franka.

  • 19. Data: 2015-03-11 03:00:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Kiedy ta licencja nie jest wymagana. Każdy może prowadzić działalność
    > księgową usługową. Skoro mogę prowadzić biuro rachunkowe i PKPiR i inne
    > rzeczy dla ludzi, to chyba mogę i przygotowywać rozliczenia podatkowe,
    > prawdaż?

    nieprawdaż.

  • 20. Data: 2015-03-11 03:05:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Albowiem? Nieuczciwe jest przeznaczać 1% na cel inny niż wsparcie firmy
    > robiącej e-pity? No trudno, widać tacyśmy nieuczciwi.

    Skoro chcesz przeznaczyć 1% na inny cel, to postaraj się o inny program.

    > A co, korzystanie z innego programu jest nieuczciwe? Tylko korzystanie z
    > e-pitów jest uczciwe?

    Chyba umowa ja ci dam daromowy program,a ty wyslesz 1% tam gdzie ja
    chce jest uczciwa.

    Nie chcesz isc na taką umowę, nie korzystaj z tego programu.

> [...]
    >
    > No i nie skorzystałem. Narzekam na to, że program niby darmowy, a wmusza
    > OPP. I na to, że żona się naklepała liczb do programu, a teraz ja

    Program nie jest darmowy jak widac.
    Oczekuje czegoś w zamian.
    Do korzystania nie zmusza.