  • 1. Data: 2003-03-06 18:25:58
    Temat: PIT 2002 nie mozna odliczac ksiazek
    Od: "barbet" <b...@p...com>

    Jak w temacie. Za 2002 rok na pomoce naukowe nie można odliczać książek, nie
    ma na nowej liście. Musieliśmy składać korektę. Chyba mało kto o tym wie.

    Pozdrawiam barbet

  • 2. Data: 2003-03-06 18:38:49
    Temat: Re: PIT 2002 nie mozna odliczac ksiazek
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "barbet" <b...@p...com> wrote in message
    > Jak w temacie. Za 2002 rok na pomoce naukowe nie można odliczać książek,
    nie
    > ma na nowej liście. Musieliśmy składać korektę. Chyba mało kto o tym wie.

    Coś merdasz...

    art 27a pkt2d

    ...zakup przyrządów i pomocy naukowych, programów komputerowych oraz
    wydawnictw fachowych bezpośrednio związanych z wykonywanym zawodem i
    wykonywaną pracą.

    a lista jest w rozporządzeniu o nazwie:
    "Rozporządzenie ministra edukacji narodowej i sportu z 27 grudnia 2001 r. w
    sprawie określenia rodzajów przyrządów i pomocy naukowych, których zakup
    uprawnia do odliczenia poniesionych wydatków od podatku dochodowego"

    czyli jest to lista przyrządów i pomocy naukowych.
    Programy i wydawnictwa fachowe możesz odliczać do woli.

    Miłego składania drugiej korekty

  • 3. Data: 2003-03-06 18:38:52
    Od: "Van GoGush" <G...@N...onet.pl>

    > Jak w temacie. Za 2002 rok na pomoce naukowe nie można odliczać książek,
    nie
    > ma na nowej liście.
    A gdzie mozna liste w sieci znalezc ?

    Pozdrawiam
    VG

  • 4. Data: 2003-03-06 19:06:14
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Van GoGush" <G...@N...onet.pl> wrote in message
    > nie
    > A gdzie mozna liste w sieci znalezc ?
    >
    > Pozdrawiam
    > VG

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/PODATKI2002/o
    dl0121.html

  • 5. Data: 2003-03-06 21:40:47
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    barbet napisał(a):

    > Jak w temacie. Za 2002 rok na pomoce naukowe nie można odliczać ksišżek, nie
    > ma na nowej liście. Musieliśmy składać korektę. Chyba mało kto o tym wie.
    >
    > Pozdrawiam barbet

    Dowiadywalem sie w moim US i sie okazuje ze mozna,a na liscie faktycznie nie ma,
    wiec tez juz nie wiem jak to jest.
    Pozdrawiam
    RAjmund

  • 6. Data: 2003-03-06 21:42:22
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    KK napisał(a):

    > "Van GoGush" <G...@N...onet.pl> wrote in message

    > http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/PODATKI2002/o
    dl0121.html

    No wlasnie na tej liscie nie ma ksiazek,a US mowi mi ze mozna
    RAjmund

  • 7. Data: 2003-03-06 22:27:13
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> wrote in message

    > No wlasnie na tej liscie nie ma ksiazek,a US mowi mi ze mozna
    > RAjmund

    Przecież napisałem dlaczego można.
    Po co bijecie pianę.

  • 8. Data: 2003-03-08 14:02:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Mar 2003, Rajmund Sykulski wrote:
    [...]
    >+ No wlasnie na tej liscie nie ma ksiazek,

    Znaczy - książka to nie "wydawnictwo" ?
    Myślisz że minister miał na myśli zakład drukarski ??
    ;)

    pzdr, Gotfryd