  • 1. Data: 2009-01-28 22:37:10
    Temat: PIT-28 a zwrot podatku
    Od: "Grupy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Koledzy i kolezanki, mam pytanko :)
    Czy jeśli osiągnąłem jakiś dochód z tytułu najmu, a nie osiągnąłem w ciągu
    całego poprzedniego roku innych dochodów (składałem jedynie zeznanie PIT-28)
    to czy przysługuje mi zwrot podatku od kwoty będącej wolną od podatku? Czy w
    ogóle istnieje coś takiego jak kwota wolna od podatku przy umowie najmu
    (ryczałt 8,5%)?

    z góry dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-28 23:19:39
    Temat: Re: PIT-28 a zwrot podatku
    Od: aw <w...@w...pl>

    Grupy pisze:
> [...]
    > ogóle istnieje coś takiego jak kwota wolna od podatku przy umowie najmu

    Google - szukaj "ryczałt"
    I masz odpowiedź.

  • 3. Data: 2009-01-28 23:38:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grupy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    kwoty będącej wolną od podatku? Czy w
    > ogóle istnieje coś takiego jak kwota wolna od podatku przy umowie najmu
    > (ryczałt 8,5%)?

    Oczywiscie, ze nie ma.
    Kwota wolna jest tylko przy opodatkowaniu DOCHODU wg skali.
    Przy opodatkowaniu PRZYCHODU ryczaltem zadnej kwoty wilnej nie ma.

    Pozdrawiam
    SDD