  • 1. Data: 2009-01-28 14:23:05
    Temat: ksiązeczka zdrowia żony, ub.zdrowotne, czyja pieczątka
    Od: temp <n...@n...pl>

    Przepraszam ze troche moze nie na temat grupy.

    Moja zona posiada ksiazeczke rodzinna (dzieci) ale jako bezrobotna(bez zasilku) musze
    zarejestrowac pod moje ubezpieczenie (mam DG).
    Czyli skladam formularz ZFA..ZF..cos tam, w ZUS, OK - to rozumiem.

    Ale czy musze wyrabiac jeszcze na siebie ksiazeczke rodzinna?
    Kto bedzie mi stawial tam (aktualne) pieczatki ze jestem ubezpieczony - co miesiac do
    ZUS'u ? Czy chodzic z jakimis wydrukami bankowymi wplaty skladki?
    Czy moze ja bede stawial do jej ksiązeczki pieczatke firmowa z podpisem?

    Zapytal bym google ale nie mam pomyslu na slowa kluczowe.
    pozdrawiam i przepraszam za PL znaczki

  • 2. Data: 2009-01-28 17:51:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    temp wrote:

    > Zapytal bym google ale nie mam pomyslu na slowa kluczowe.

    Mówisz i masz: dowód ubezpieczenia zdrowotnego NFZ
    Pierwszy link, akapit zaczynający się od "Dowodem ubezpieczenia"

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-01-29 12:46:12
    Temat: Re: THX
    Od: temp <n...@n...pl>

    Piotrek wrote:

    gdzies 3 link byl lepszy ;)
    widze ze ksiazeczka nie jest potrzebna (wrecz to makulatura) - tylko samochod
    dostawczy na papiery i pieczatki poswiadczajace :)
    "PAPIEROWA POLSKA" - jak zwykle.
    dzieki