  • 1. Data: 2009-01-28 13:19:51
    Temat: Wynagrodzenie za okres pracy
    Od: Asen <a...@g...com>

    Czy mógłby ktoś wrzucić do swojego programu i policzyć mi wydawałoby
    się prostą sprawę:

    Pracownik, zatrudniony w 1.2009 - ze stałą pensją (najniższa krajowa)
    1276 zł.
    Pracuje od (pon-piątku) bez sobót i niedziel, czyli 21 dni w styczniu.
    Chorował od 22-26.01.2009 (5 dni), czyli 3 dni robocze i 2 wolne -
    przepracował 18 dni w styczniu.

    Ile powinien otrzymać wynagrodzenia brutto za czas pracy, bez
    chorobowego (które wyliczyłem na 146,80 zł).
    I jak to policzyć.

    1. Czy mam wyliczyć stawkę godzinową? np. 1276 / 21 = 60,76 / 8h =
    7,60 zł na godz.
    Wtedy pensja za okres pracy wyniesie: 18 * 8h * 7,60 zł = 1094,40 zł
    Ale w lutym stawka godzinowa będzie inna, bo dni roboczych jest 20, a
    w marcu jeszcze inna (22 dni)

    2. Czy mam 1276 / 30 x 5 dni chorobowego = 212,67 i odjąć to od 1276,
    czyli 1063,33

    3. Czy może 1276 / 31 dni * 26 dni pozostałych = 1070,19 zł

    A może inna koncepcja? Ręce mi opadły.

  • 2. Data: 2009-01-28 18:10:25
    Temat: Re: Wynagrodzenie za okres pracy
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Asen pisze:
> [...]
    > I jak to policzyć.

    > 2. Czy mam 1276 / 30 x 5 dni chorobowego = 212,67 i odjąć to od 1276,

    Dokładnie tak.

    Czyli jego wynagrodzenie za miesiąc styczeń wyniesie:
    -wynagrodzenie zasadnicze 1063,33
    -wynagrodzenie chorobowe 146,80

    Z tym że podstawę składek na ubezp. emeryt/rent/chorob stanowi 1063,33zł.
    A na zdrowotne 1063,33-składki społeczne+146,80zł.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2009-01-31 07:34:12
    Od: "driv" <j...@d...pl>

    Się podepnę:
    Wiem że to nie kalkulator płacowy ale jest jeden dylemat o którym nawet pani
    z okienka nie potrafiła w 100% odpowiedziec.
    Wypłątę robię pierwszy raz w życiu :-).

    Użytkownik "Nikiel ;)" napisał > Asen pisze:
> [...]

    Podobnie tylko 1920/miesiąc

    Tak samo

    Tylko 3 dni robocze chorował.

    17 ze względu na to że został zatrudniony 05.01.09, a wcześniej miał przerwę
    w pracy 29 dni (Urząd Pracy)
    Czyli wynagrodzenie za zwolnienie przysługuje, czy nie przysługuje?
    Czy też podstawę mam rozbijac na 30 czy tylko na te 20, od kiedy jest
    zatrudniony?

    Jak się wylicza zdrowotne tzn skąd się bieże podstawę?
    Pozdrawiam
    Driv