  • 1. Data: 2009-01-29 00:11:41
    Temat: auto osobowe na firmę
    Od: a...@g...com

    Dzień dobry
    Prowadzę sklep papierniczy Kpir VAT i zamierzam kupić nowy samochód
    osobowy na firmę, wiem że mogę odliczyć 60% vatu z samochodu mam w
    związku z tym pare pytań:
    1. Czy ten VAT mogę odliczać sobie przez np. 5 miesięcy ponieważ
    będzie tego ok. 3500 tys a ja płace średnio 600-700 vatu miesięcznie?
    2. czy VAT od samochodu wpisuje w komórkę nr 48 w deklaracji vat7
    (koretka podatku naliczonego od śr. trwałych)
    3. czy samochód kupiony na firmę mogę wykorzystywać do celów
    prywatnych oczywiście nie odliczając kilometrówki?
    4. czy po zakupie auta powinnam spodziewać się kontroli z US?

    Pozdrawiam
    a.g.a.n.e.s2006