  • 1. Data: 2003-01-22 10:00:55
    Temat: PIT 28 co wpisac
    Od: "Enope" <e...@g...pl>

    Mam pytanie techniczne na ktore pani z US nie potrafila mi odpowiedziec.
    W picie 28 kwota ryczaltu za caly rok po odliczeniu skladek za miesiace od
    stycznia do listopada 2002 i zdrowotnego wychodzi przykladowo 1000 zl (poz.
    75 w PIT 28). Co w takim razie mam wpisac w poz. 89 tego pitu, tj. kwota
    ryczaltu za grudzien? Czy ma byc to kwota 1000 zl jak za rok, czy tez tak
    jak wychodzi z ewidencji przychodow za grudzien 2002 czyli u mnie 1200 zl.

  • 2. Data: 2003-01-22 11:13:30
    Temat: Re: PIT 28 co wpisac
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze e...@g...pl:

> [...]
    > to kwota 1000 zl jak za rok, czy tez tak jak wychodzi z ewidencji
    > przychodow za grudzien 2002 czyli u mnie 1200 zl.

    Ja wpisałem za grudzień wg. ewidencji. W końcu po coś ta ewidencja jest,
    tyle że u mnie wyszła różnica < 1 zł

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld

  • 3. Data: 2003-01-22 12:44:22
    Od: "Enope" <e...@g...pl>

    > Ja wpisałem za grudzień wg. ewidencji. W końcu po coś ta ewidencja jest,
    > tyle że u mnie wyszła różnica < 1 zł

    Ja mialem niskie obroty i 0,00 zl podatku (po odjeciu zdrowotnego) przez
    kilka miesiecy, stad taka roznica i moj problem.
    Pani w US powiedziala bez przekonania zeby wpisac nalezny podatek za caly
    rok (oczywiscie po odliczeniach skladek i zdrowotnego).

  • 4. Data: 2003-01-22 22:01:58
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a e...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Pani w US powiedziala bez przekonania zeby wpisac nalezny podatek za caly
    > rok (oczywiscie po odliczeniach skladek i zdrowotnego).

    Ja bym jednak wpisał za grudzień, przecież należny podatek jest w innej
    kolumnie (do zapłaty) a za grudzień to znaczy za grudzień. Jak sie pani w
    US nie podoba to niech zmieni druk :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Frank Herbert