    From: "cuba" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT-37 pod.do zapłacenia - dobre pomysły na odliczenia
    Date: Tue, 11 Mar 2003 00:08:02 +0100

    Mam do zapłacenia podatek za rok 2002 pomimio tego, że odliczam resztę ulgi
    budowlanej.
    Jakie tu jescze mądre i sprytne odliczenia można zastosować, aby fiskus ich
    nie kwestionował? Mam tatę z I grupą inwalidzką, tylko faktycznie nie jest
    na moim utrzymaniu, czy ktoś z tego odliczenia korzystał (np. przejazdy
    samochodem na zabiegi lub leczenie)?
    Może jest jeszcze czas na kupno odliczeń ...?
    Dzięki
    Qub