  • Data: 2008-02-03 16:48:26
    Temat: PIT-37, rozliczenie i doplata
    Od: "dempsey kill" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wlasnie rozliczam PIT-37 (umowa o pracę) i wyszło mi do zapłaty kilkaset
    złotych podatku. Próbuję jakoś z tego wybrnąć (znaleźć jakies koszta) ale
    samemu ciężko mi to przychodzi. Uwzględniłem dojazd z innej miejscowości, ale
    to mało.
    I teraz pytanie: w 2007 rozpoczalem budowe domu (wszystko za gotówkę, bez
    kredytu). Czy z tego tytułu mogę "coś" odliczyć w PIT-37? (o uldze budowlanej
    i zwrocie VATu wiem, ale chciałbym uniknąć tej doplaty podatku).

    Dzięki za poradę.