  • 1. Data: 2007-10-22 23:17:20
    Temat: PIT-37 zwrot PIT-36L - doplata - kompensacja zdrowotnym.
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Zalozmy, ze mam PIT-37, z ktorego wychodzi zwrot oraz PIT-36L z którego
    wynika koniecznosc doplaty. Wiem, ze standardowa procedura polega na
    niezaleznym odebraniu zwrotu i wplacie niedoplaty. Mozna sie bawic w podania
    o kompensacje, itp...
    No wlasnie, a czy mozna sobie samemu tak "pomajstrowac" kwotą skladki
    zdrowotnej (czescia podlegajaca odliczeniu), platnej z dwu zrodel, zeby z
    zeznania, na ktorym jest nadplata (zwrot) stosowna kwote skladki "uszczknac"
    i dodac do skladki wykazanej na drugim zeznaniu, pomniejszajac kwote do
    zaplaty?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2007-10-23 11:29:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2007 01:17:20 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > i dodac do skladki wykazanej na drugim zeznaniu, pomniejszajac kwote do

    Ty i tylko ty decydujesz jaką część swojej składki zdrowotnej odliczysz z
    PIT-37 a jaką z PIT-37L

  • 3. Data: 2007-10-23 11:49:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ty i tylko ty decydujesz jaką część swojej składki zdrowotnej odliczysz z
    > PIT-37 a jaką z PIT-37L

    Spoko. Znaczy sie - pomysl dobry! :)

    Pozdrawiam
    SDD