  • 1. Data: 2002-10-28 19:44:44
    Temat: PIT-4 i poz. 66
    Od: "Julius C." <j...@s...pl>

    Witam
    Urząd Skarbowy zwrócił mi uwagę, że wpłacam
    podatek dochodowy PIT-4 oraz z umowy o
    dziełoi zlec. , nie wykazując go w poz. 66 PIT-4.
    I kazali sobie przynieść korektę.
    Mam zatem pytanie, czy ktoś się orientuje
    czy, od kiedy i na jakiej podstawie
    trzeba wypełniać poz. 66 PIT-4 kwotami zaliczek
    wynikających z umowy o dzieło i zlecenia.
    Przecież składa się PIT-8. Po prostu złożyłbym
    korektę od momentu, od jakiego jest taki obowiązek.
    pozdrawiam
    JC

  • 2. Data: 2002-11-02 19:07:51
    Temat: Re: PIT-4 i poz. 66
    Od: "oltom" <o...@y...com>

    Użytkownik "Julius C." <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynikających z umowy o dzieło i zlecenia.
    > Przecież składa się PIT-8. Po prostu złożyłbym
    > korektę od momentu, od jakiego jest taki obowiązek.

    Deklaracji PIT-8 nie składa się już chyba ze trzy lata ...
    Tomek

  • 3. Data: 2002-11-03 06:02:32
    Od: "Julius C." <j...@s...pl>

    Użytkownik "oltom" <o...@y...com> napisał w wiadomości

    | Deklaracji PIT-8 nie składa się już chyba ze trzy lata ...
    | Tomek

    Czy aby na pewno?
    Jeżeli zleceniobiorca pracuje
    u mnie na umowę zlecenie,
    to na koniec roku co mam mu
    dać (i wysłać do skarbowego)
    jak nie PIT-8 ?
    JC

  • 4. Data: 2002-11-03 07:26:14
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "oltom" <o...@y...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Julius C." <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Deklaracji PIT-8 nie składa się już chyba ze trzy lata ...
    > Tomek

    Ja też składam każdorazowo jak mam umowy zlecenia i o dzieło PIT-4, jak
    kiedyś zginął to US zapytał się co to za wpłata na podatek dochodowy - czy
    PIT5 czy PIT4 i kazał ponownie złożyć PIT4.
    Jaka jest podstawa nie wiem, ale jak US żąda to lepiej chyba spełnić
    żądanie.

    PIT-8B daje się raz w roku.

    Z.K.

  • 5. Data: 2002-11-03 16:45:23
    Od: "oltom" <o...@y...com>

    > Czy aby na pewno?
    > Jeżeli zleceniobiorca pracuje
    > u mnie na umowę zlecenie,
    > to na koniec roku co mam mu
    > dać (i wysłać do skarbowego)
    > jak nie PIT-8 ?
    > JC

    Na koniec roku składa się PIT-8/B, a nie PIT-8. Nie pisałeś, że składasz
    deklarację na koniec roku, dlatego myślałem, że masz na myśli comiesięczną
    deklarację PIT-8.
    Tomek

  • 6. Data: 2002-11-04 05:26:28
    Od: "Julius C." <j...@s...pl>

    [...]
> [...]
    | PIT5 czy PIT4 i kazał ponownie złożyć PIT4.
    | Jaka jest podstawa nie wiem, ale jak US żąda to lepiej chyba spełnić

    Wiem, i też mam zamiar spełnić tę "prośbę".
    Nie wiem jednak ile się "cofnąć" z korektami
    PIT-4, czyli od kiedy działa zwyczaj wpisywania
    do PIT-4 kwot z umów zlecenia i o dzieło.
    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
    JC

  • 7. Data: 2002-11-04 15:20:31
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

> [...]
    > Nie wiem jednak ile się "cofnąć" z korektami
    > PIT-4, czyli od kiedy działa zwyczaj wpisywania
    > do PIT-4 kwot z umów zlecenia i o dzieło.

    Witam
    Aktualny wzór deklaracji PIT-4 z nowym przeznaczeniem pozycji "66"
    obowiązuje od 1 stycznia 2001 roku.

    Pozdrawiam
    Beti

  • 8. Data: 2002-11-04 19:55:37
    Od: "Julius C." <j...@s...pl>

    Użytkownik "Beti" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    | Witam
    | Aktualny wzór deklaracji PIT-4 z nowym przeznaczeniem pozycji "66"
    | obowiązuje od 1 stycznia 2001 roku.
    |
    | Pozdrawiam
    | Beti

    Serdecznie dziękuję