  • 11. Data: 2005-02-04 18:22:35
    Temat: Re: PIT 4 - kiedy i czy musze ??
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Hm. Wygląda na to, że mam kadrową (teściowa) do zamordowania. Zwłaszcza
    > że od października dla 1,5 etatu liczy :)
    I ty jeszcze myślisz na d tym :)

    A serio -dla sprawdzenia poszukaj jakiegoś kalkulatora płacowego i sprawdź
    co liczy
    albo sobie ściągnij
    http://217.99.176.18/~pawel/openoffice/get.php?id=li
    sta2005.zip
    powinno ci pomóc

    PawełJ

  • 12. Data: 2005-02-14 09:36:01
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ctvv82$fjj$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>,
    bo <a...@a...edu.pl> wrote:

    > doprzelania na konto zus jest
    > Min (podatek od podstawy ; Zdrowotne)
    > tu 10 gr.

    Już wszystko jasne, a mimochodem się dowiedziałem o ograniczaniu składki
    zdrowotnej do wysokości zaliczki (u pracowników) :)

    Przy okazji: podobno w takiej sytuacji trzeba jeszcze gdzieś jakąś
    dodatkową informację wysyłać. Szukałem na stronach ZUS, niczego nie
    znalazłem. Ktoś wie albo potrafi wskazać trop?

    > Nie ma "kwoty wolnej"
    >
    > Sa zryczaltowane koszty uzyskania i jest
    > Podatekod podstawy ktoy wynosi % minus....

    :D
    No to jak nie ma "kwoty wolnej", to minus co?

    > i tylko jeden podniot jest uprawniony do odjecia...
    > wskazany przez pracownika...
    >
    > jesli ktos ma gdzies etat, a gdzies pol...
    > i odlicza przy tym calym to ten pol juz bez minus...

    Ano. Ale w opisywanym przypadku to nie zachodzi. Rzeczywiście nie było
    tego "minus cośtam"... i podobno ja się na to zgodziłem :)
    W każdym razie na ten rok już wyprostowane.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 13. Data: 2005-02-14 10:43:36
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cu0eh8$lmk$1@news.onet.pl>,
    "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> wrote:

    > A serio -dla sprawdzenia poszukaj jakiegoś kalkulatora płacowego i sprawdź
    > co liczy
    Już mi tu wyklarowali :)

  • 14. Data: 2005-02-14 17:15:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Feb 2005, Jarek Spirydowicz wrote:
> [...]
    >+ dodatkową informację wysyłać. Szukałem na stronach ZUS, niczego nie
    >+ znalazłem. Ktoś wie albo potrafi wskazać trop?

    ...bo to pewnie o to chodzi:
    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=0&dzialnr=
    7

    ...opis googlem (hasło "dystkiece" :>)
    http://groups.google.pl/groups?selm=bkskrq%24hk8%241
    %40news.onet.pl

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2005-02-15 09:39:17
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0502141814160.17456@athlon>,
    > ...bo to pewnie o to chodzi:
    > http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=0&dzialnr=
    7

    Dziękuję pięknie :)

  • 16. Data: 2005-05-05 10:04:00
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Ja w takim przypadku dla formalności składam mimo że nie wychodzi podatek do
    zapłaty...wszak wynagrodzenie nastąpiło,reasumując-nie zaszkodzi złożyć

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2005-05-05 10:05:57
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Ja w podobnym przypadku dla świętego spokoju zawsze składam PIT4 mimo ze nie
    wystąpiła zaliczka na podatek wychodząc z założenia że było wynagrodzenie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info