  • 1. Data: 2004-02-28 19:51:40
    Temat: PIT-5 a ZUS
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Witam

    Wydaje mi sie ze popelnilem blad przy wypelnianiu formularza PIT-5.
    Skladke na ZUS za miesiac styczen powinnienem odliczyc w deklaracji za
    miesiac luty, prawda?

    Jezeli tak jest, a podejrzeam ze tak, to jak to teraz odkrecic w US.
    Wyslac jeszcze raz formularz?

    Mroziu

  • 2. Data: 2004-02-28 20:49:10
    Temat: Re: PIT-5 a ZUS
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Wydaje mi sie ze popelnilem blad przy wypelnianiu formularza PIT-5.
    > Skladke na ZUS za miesiac styczen powinnienem odliczyc w deklaracji za
    > miesiac luty, prawda?

    Jesli placiles ja w lutym, to tak.

    > Jezeli tak jest, a podejrzeam ze tak, to jak to teraz odkrecic w US.
    > Wyslac jeszcze raz formularz?

    Jesli uszczupliles podatek, to najpierw zaplac róznice z odsetkami. Zlóz PIT
    Korekte, pokajaj sie z czynnym zalem, itp.

    Tomek
    KPiR, VAT, ZUS, memorial

  • 3. Data: 2004-02-28 22:53:09
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    modina wrote:

    > Jesli placiles ja w lutym, to tak.

    Tak, myslalem.

    > Jesli uszczupliles podatek, to najpierw zaplac róznice z odsetkami. Zlóz PIT
    > Korekte, pokajaj sie z czynnym zalem, itp.

    Na szczescie nie uszczuplilem podatku, bo tak czy innaczej wyjdzie 0.
    Czyli tylko korekte powinnienem zlozyc. BTW. Czy korekta bedzie
    poprawinie wypelniony druk PIT-5, czy moze jakis inny ?

    Mroziu

  • 4. Data: 2004-02-29 09:10:42
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Na szczescie nie uszczuplilem podatku, bo tak czy innaczej wyjdzie 0.
    > Czyli tylko korekte powinnienem zlozyc. BTW. Czy korekta bedzie
    > poprawinie wypelniony druk PIT-5, czy moze jakis inny ?

    Jest to taki sam druk z adnotacją z boku "KOREKTA". Ponieważ jest złożona po
    terminie, to dołączyłbym pisemko z jakiego powodu składana i "...nie było
    uszczuplenia podatku, przepraszam za zamieszanie".

    Tomek
    KPiR, VAT, ZUS, memoriał

  • 5. Data: 2004-02-29 13:26:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 28 Feb 2004 23:53:09 +0100, w <c1r67k$huu$1@nemesis.news.tpi.pl>, Mroziu
    <m...@h...pl> napisał(-a):

    > Na szczescie nie uszczuplilem podatku, bo tak czy innaczej wyjdzie 0.

    To po co składałeś PIT-5?? Dopóki masz 0 podatku, nie składasz PIT-5.
    A teraz masz za swoją nadgorliwość.

  • 6. Data: 2004-02-29 21:49:24
    Temat: Odp: PIT-5 a ZUS
    Od: "kris" <k...@i...pl>

    Użytkownik Mroziu <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c1r67k$huu$...@n...news.tpi.pl...

    A jak ma się do tego fakt, że ZUS jest za styczeń i powiązanie przychodów z
    kosztami?

    Krzysiek

  • 7. Data: 2004-03-01 22:58:16
    Temat: Re: Odp: PIT-5 a ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Feb 2004, kris wrote:
    [...]
    >+ A jak ma się do tego fakt, że ZUS jest za styczeń i powiązanie przychodów z
    >+ kosztami?

    Ano tak, że przy przepisie o odliczaniu ZUSu jest słowo: "zapłacone" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)