  • 1. Data: 2003-12-16 05:49:09
    Temat: PIT-5 za grudzień
    Od: "Tom" <t...@N...wp.pl>

    Jeżeli rozpoczynam działalność grudnia (PKPiR) to do kiedy składam PIT-5 za
    grudzień?

  • 2. Data: 2003-12-16 05:50:13
    Temat: Re: PIT-5 za grudzień
    Od: "Tom" <t...@N...wp.pl>

    sorry za błąd - rozpoczynam działalność 10 grudnia

  • 3. Data: 2003-12-16 07:30:56
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli rozpoczynam działalność grudnia (PKPiR) to do kiedy składam PIT-5
    za
    > grudzień?

    No niestety ;) za ten rok juz nie złożysz pit-5 masz czas do 30 kwietnia na
    złożenie rozliczenia rocznego.

    Pozdro
    Robert

  • 4. Data: 2003-12-16 07:43:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Tom napisał:

    > Jeżeli rozpoczynam działalność grudnia (PKPiR) to do kiedy składam PIT-5 za
    > grudzień?

    Wcale nie składasz.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-12-26 20:08:08
    Od: "Mariusz" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > za
    > >
    > No niestety  ;) za ten rok juz nie złożysz pit-5 masz czas do 30 kwietnia na

    Być może to banalne, ale wolę się upewnić: czy to oznacza, że jeśli rozpocząłem
    DG w grudniu, to na wpłacenie zaliczki mam czas do 30 kwietnia? Czy też jednak
    powinienem uczynić to do 20 stycznia?
    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 6. Data: 2003-12-26 20:46:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Dec 2003, Mariusz wrote:
    [...]
    >+ Być może to banalne, ale wolę się upewnić: czy to oznacza, że jeśli rozpocząłem
    >+ DG w grudniu, to na wpłacenie zaliczki mam czas do 30 kwietnia?

    Nie. Z prozaicznego powodu: nie wpłacasz zaliczki...
    Tylko rozliczysz podatek (cały, bez zaliczek :)) do kwietnia !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)