  • 1. Data: 2006-04-02 15:09:14
    Temat: Metoda wyłączenia z progresją.
    Od: "Grzechoo" <g...@o...pl>

    I kolejne pytania...

    Co wpisać w pozycji 160? Czy "dochody" oznaczają zarobki netto czy brutto?
    Pracuję na podstawie umowy NET/NET, co oznacza, że całość lokalnych podatków
    pokrywa firma i mnie one tak na prawdę nie obchodzą. Czy będę musiał jednak
    Pracodawcę poprosić o Indywidual Income Tax, aby dowiedzieć się jakie są
    moje zarobki brutto?

    Czy od kwoty w pozycji 160 mogę odjąć diety i KUP za okres pracy za granicą,
    czy muszę wykazać je w innym miejscu?

    Pozdrowienia
    Grzechoo