1. Data: 2008-03-27 11:07:25
Temat:PIT-8C czesc D pozycja 40 - co z tym?
Od:"Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałbym się rozliczyć za 2007:

wypełniam PIT-37.

z trzech miejsc pracy (stałe+zlecenie+zlecenie) dostałem formularze PIT-11.

!ALE!
z jednej organizacji do której należę dostałem PIT-8c, a w nim:
część D pozycja 32 "refundacja kosztów kształcenia i doskonalenia zawodowego", i
kwota łączna w pozycji 40 - 460 złotych.

czy muszę to gdzieś wykazać?
doliczyć to do sumy wszystkich pozycji 36/38/54 albo 56 z PITów 11? do której?
nie wiem zupełnie co z tym zrobić - informuję o tym US, czy jest to tylko (ów
PIT-8C) informacja dla mnie?

bardzo dziękuję za pomoc

2. Data: 2008-03-27 11:43:37
Temat:Re: PIT-8C czesc D pozycja 40 - co z tym?
Od:"MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> której?
> nie wiem zupełnie co z tym zrobić - informuję o tym US, czy jest to tylko

Jeśli dostales PIT-8C, to niestety któryś z US też go dostał, czyli
powinieneś ten dochód ujawnić w zeznaniu PIT-37 w pozycji 53, z zerowymi
kosztami uzyskania w pozycji 54. Chyba żebyś się dowiedział, że ta "jedna
organizacja" nie wysłała kopii PIT-8C do US, ale to wątpliwe.

marekz

3. Data: 2008-03-27 11:49:32
Od:"MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ów PIT-8C) informacja dla mnie?
>
> bardzo dziękuję za pomoc

Jeśli dostales PIT-8C, to niestety któryś z US też go dostał, czyli
powinieneś ten dochód ujawnić w zeznaniu PIT-37 w pozycji 53(możesz także
wypełnić PIT-36 zamiast PIT-37 gdybyś zapragnął odmiany, to bez praktycznego
znaczenia i nieopłacalne, bo jest on "dłuższy"), z zerowymi kosztami
uzyskania w pozycji 54 oraz zerową wysokością zaliczki pobranej przez
płatnika. Chyba żebyś się dowiedział, że ta "jedna organizacja" nie wysłała