  • 1. Data: 2005-03-31 09:24:06
    Temat: PIT D - odliczenie rolet wewnetrznych
    Od: "chemik " <c...@g...pl>

    witam

    jest problemik
    W urzedzie skarbowym w pewnej miejscowosci zwanej SIEDLCE po zapytaniu sie
    Pani o odliczenie rolet wewnetrznych otrzymalem odpowiedzi ze NIE MOZNA.

    14 Marca w Rzeczpospolitej czytalem maly artykulik i gdzies w "jakis"
    Rzepczycach czy cos takiego - urzad skarbowy odpowiedzial, ze jak
    najbardziej - rolety wewnetrzne i zewnetrzne mozna odliczac.

    Ponownie zadajac pytanie Pani z US w Siedlcach - czy mozna odliczac rolety
    wew - odpowiada, ze NIE WIE :):).

    Czy ktos cos rozumie z tego??

    Rozciagajac jeszce dodatkowo ten absurd - stwierdzila ze rolety zewnetrzne
    antywlamaniowe tez nie sa zapisane w jakims rozporzadzeniu - zapewne MF- a
    jednak sie je odlicza :):)

    Czy moze mi ktos to wytlumaczyc.
    Ja jestem klientem ktory za rolety zaplacil 550 PLN. Do zwrotu mialbym 104.5
    PLN, ale zauwazmy ze np jakis koles robi cala chate w roletach i wynosi to
    7000PLN z czego do zwrotu mialby od groma kasy. Czy wreszcie jest na to
    jakies racjonalne wytlumaczenie - czynasze prawo to stos papierow ktory mozna
    sobie naciagac w ta i w druga strone.

    dzieki

  • 2. Data: 2005-04-01 07:35:24
    Temat: Re: PIT D - odliczenie rolet wewnetrznych
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
> [...]
    > najbardziej - rolety wewnetrzne i zewnetrzne mozna odliczac.
    >
    > Ponownie zadajac pytanie Pani z US w Siedlcach - czy mozna odliczac rolety
    [....]

    bo pewnie nie wie ... a skad ma wiedziec .... ?
    pewnie pani jest pozostaloscia poprzedniego systemu a w PZPR tego nie uczyli

    Napisz oficjalne pismo do US z zapytaniem ale podaj przyklad na ktory tu sie
    powolujesz ....
    pewnie niewiele myslac napisza ci ze mozna ... apolenizowac z przykladem
    chyba im sie nie bedzie chcialao .....

    i jak bedziesz to mial na pismie to masz spokoj w przypadku ewentualnej
    kontroli

    TB