  • 1. Data: 2003-09-23 07:02:40
    Temat: PIT-D problem
    Od: harkonnen <h...@w...pl>

    Witam!

    Mam spory problem z PIT-em D i rozliczeniem za rok 2002 duzej ulgi
    budowlanej. Rozliczajac sie omylkowo wliczylem w koszty roku 2003
    wszystkie koszty do dnia zlozenia zeznania. Suma odliczenia za rok 2002
    zgadza sie jednak ze stanem faktycznym tj nie wzialem za 2002 zadnych
    pieniedzy ktore mi sie za ten rok nie nalezaly, nie zgadza sie tylko
    suma przeniesienia na rok 2003. Wartosc ta nie powinna pojawic na PIT-D
    za rok 2002 a na PIT-D za 2003 r. Niestety blad zauwazylem dopiero teraz
    kiedy wezwal mnie urzad skarbowy (normalnie zlozylbym korekte i byloby
    po sprawie). Co robic, Co mi moze ewentualnie grozic i jak sie
    z tej pomylki w miare "bezbolesnie wywinac". W koncu nie mialem zadnego
    interesu w tym aby oszukiwac urzad poniewaz te pieniadze i tak bym
    odebral w 2003 i tak ...

    Pozdrawiam z gory wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki!

    hazz