  • 1. Data: 2003-09-22 21:10:45
    Temat: składki ZUS
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Od których składek ZUS nalicza się odsetki
    za nieterminowe płacenie?
    Kiedyś słyszałem, że nie płaci się od
    składki na fundusz pracy, czy to prawda?
    Czy są jeszcze jakieś przy których nie nalicza
    się odsetek?

    ______
    Robert

  • 2. Data: 2003-09-23 06:28:40
    Temat: Re: składki ZUS
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:bknoj3$qjv$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Kiedyś słyszałem, że nie płaci się od
    > składki na fundusz pracy, czy to prawda?
    > Czy są jeszcze jakieś przy których nie nalicza
    Dla mnie ZUS to wszystkie składki jest należnością budżetową wiec odsetki w
    wyskości stawek ustawowych należy płacić.
    Wiola