  • 1. Data: 2002-04-24 17:41:05
    Temat: PIT-D prosz o pomoc:)
    Od: othellot <o...@o...wp.pl>

    Dobrzy ludzie;)

    30 kwietnia za pasem, zajete telefony w US; bardzo prosze o malutka
    pomoc:
    jest PITie-D rubryka numer 66, w ktorej jest taki opis:
    '
    Limit 30,590 zl pomniejszony o 19% kwot z poz.41 zalacznika PIT/D za
    2001 rok = ........................
    '
    Moje odliczenia na PITie - D to od trzech lat tylko oszczedzanie w KM,
    ale nigdy nie wiem co tu wpisac. Czy to powinna byc kwota 30,590 minus
    dotychczasowe odliczenia - kwoty ktore sobie wpisywalem co ruku w
    rubryke 77?

    A jesli cos sie wpisuje w rubryke 66 to czy w 67 tez cos trzeba wpisac?

    z gory serdecznie dzikuje
    Othellot

  • 2. Data: 2002-04-25 05:42:35
    Temat: Re: PIT-D prosz o pomoc:)
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Jeżeli Twoje odliczenia to tylko odliczenia z Kasy Mieszkaniowej i nie
    korzystałeś z ulgi budowlanej odliczanej od dochodu to ma to wyglądać: >
    Limit 30,590 zl pomniejszony o 19% kwot z poz.41 załącznika PIT/D za
    > 2001 rok = 30 590 zl..
    W poz. 67 wpisujesz kwotę która odliczyłeś sobie w latach poprzednich (u
    góry formularza są objaśnienia) i w następnej wpisujesz różnice 30 590 minus
    odliczenia z poprzednich lat.
    Na stronie www.gazetaprawna.pl jest darmowy program do robienia rozliczeń
    rocznych. Takie problemy jak Twój, to program rozwiązuje sam.
    Pozdrawiam. Hania.

  • 3. Data: 2002-05-01 15:36:35
    Od: othellot <o...@o...wp.pl>

    > W poz. 67 wpisujesz kwot? która odliczy?e? sobie w latach poprzednich (u
    > góry formularza s? obja?nienia) i w nast?pnej wpisujesz ró?nice 30 590 minus
    > odliczenia z poprzednich lat.
    > Na stronie www.gazetaprawna.pl jest darmowy program do robienia rozlicze?
    > rocznych. Takie problemy jak Twój, to program rozwi?zuje sam.
    > Pozdrawiam. Hania.

    Bardzo dziekuje za pomoc. Zawsze mam klopoty w tym miejscu tego PITa, a dzieki
    Tobie poradzilem sobie.
    ... A progamy do PITow wpedzaja mnie w jeszcze gorsza panike:)
    othe