  • 1. Data: 2002-04-24 16:01:09
    Temat: nie lubie swego US
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    Szanowni Panstwo moze ktos uprzejmie odpowie

    prowadze zaklad krwiecki szycie toreb w miejscowosci X , w ktorej jest
    urzad skarbowy i tu powinienem placic VAT , podatek dochodowy place w
    miejscowosci Z bo tu mieszkam na stale .
    poniewaz nie chce podlegac z tyt. VAT -u pod urzad skarbowy w miejscowosci X
    , gdzie szyje torby , zalozylem siedzibe firmy ( tylko wynajalem pokoj i
    tam przychodzi korespondencja) w sasaiedniej miejscowosci Y ( jest tam tez
    urzad skarbowy) i tam odprowadzam podatek VAT. Wyroby swoje sprzedaje do
    sieci hurtowej w Warszawie
    czy ja aby tu nie przechytrzylem samego siebie

    dziekuje z odpowiedz i pozdrawiam

    kazik

  • 2. Data: 2002-04-24 16:55:10
    Temat: Re: nie lubie swego US
    Od: "Artist" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kazimierz" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieci hurtowej w Warszawie
    > czy ja aby tu nie przechytrzylem samego siebie

    O takich działaniach prowadzonych przez firmy można było poczytać ostatnio w
    "Wprost".
    Zresztą nie ma się co wcale dziwić, jeśli US potrafi zakład pracy
    "nawiedzać" kilka razy
    w roku, to pracodawca idzie tam gdzie ma spokój.
    Robią tak duże firmy, więc nie widzę przeciwwskazań dla Pańskiej
    działalności.
    P.S. Wypowiadam się prywatnie. Jak to ma się do prawa, to nie mam pojęcia i
    szczerze mówiąc
    wolę nie mieć. Pracodawcą zostanę jak się zmienią przepisy. ;)
    Ale Panu powodzenia życzę.