  • 1. Data: 2002-04-24 16:01:30
    Temat: podatek w USA
    Od: "Krystian H." <k...@w...pl>

    jestem studentem i pracowalem przez 4 miesiace jako subcontractor na social
    security number w stanach.potrzebuje informacji co sie stanie jak nie
    zaplace podatku i kto mi moze ewentualnie pomoc w rozliczeniu(jakies
    adresy )

  • 2. Data: 2002-04-25 02:56:04
    Temat: Re: podatek w USA
    Od: w...@a...com (Weronikad)

> [...]
    >security number w stanach.potrzebuje informacji co sie stanie jak nie
    >zaplace podatku i kto mi moze ewentualnie pomoc w rozliczeniu(jakies

    nic sie nie stanie. siedz cicho i nikt cie nie bedzie o nic pytal. tutaj duzo
    ludzi pracuje na "pozyczonych" ss#.