  • 21. Data: 2011-02-17 13:32:51
    Temat: Re: [PIT] Ulga na internet, a adres zameldowania
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-02-17 10:28, Liwiusz pisze:
    > A co się "teraz" zmieniło i czy kiedyś tak nie można było?
    Kiedyś przy nadmiarze rezydencji można było szybko się ich pozbyć, żeby
    od przybytku głowa nie bolała, albo jakieś wczasy dostać w chłodniejszym
    klimacie. Generalnie najbezpieczniej było zaszyć się w swoim M1 i tam
    siedzieć, a dzielnicowego o ewentualnym zamiarze wyjścia wcześniej
    informować ;-)

    Maciek

  • 22. Data: 2011-02-17 13:34:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-02-17 12:23, witek pisze:
    > ale on tak nie mieszka.
    Dlatego nie piszę o nim, tylko o tych wszystkich biedakach, którzy mają
    jakiś wybór nieruchomości do mieszkania i jakoś nie mogą się zdecydować,
    gdzie będą mieszkać dłużej.

    Maciek

  • 23. Data: 2011-02-18 19:38:50
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-16 11:44, witek pisze:

    > 1000 zl od policji za brak aktualnego meldunku.

    A od czasu zakończenia stanu wojennego były jakieś przypadki ukarania za
    nieprzestrzeganie tego przepisu? ;)

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2011-02-18 20:03:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-18 20:38, Piotr pisze:

    > A od czasu zakończenia stanu wojennego były jakieś przypadki ukarania za
    > nieprzestrzeganie tego przepisu? ;)

    Grupowi specjaliści mogą ich nawet podać całe kilka ;)

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2011-02-18 22:12:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/18/2011 1:38 PM, Piotr wrote:

    > A od czasu zakończenia stanu wojennego były jakieś przypadki ukarania za
    > nieprzestrzeganie tego przepisu? ;)

    tak,
    imprezujący studenci bardzo często są rozczarowani.

  • 26. Data: 2011-02-19 06:58:43
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-18, o godz. 20:38:50
    Piotr <y...@z...ru> napisał(a):

    > A od czasu zakończenia stanu wojennego były jakieś przypadki ukarania
    > za nieprzestrzeganie tego przepisu? ;)

    Pewnie z kilka było. Natomiast mało kto wie, że wg ustawy o obowiązku
    obrony RP niezameldowanie się jest przestępstwem. To pewnie jest
    o rząd wielkości rzadziej stosowane niż mandat za brak meldunku, ale jak
    już się stanie, to od razu z całym ceremoniałem (prokurator etc).

    Tomek