  • 1. Data: 2005-04-28 12:22:38
    Temat: PIT - brak podpisu
    Od: Łukasz <s...@s...pl>

    Sam nie wiem jak to się stało, ale się stało.
    Najczęstszy błąd - wysłałem pocztą pit bez podpisu.
    Co teraz zrobić wysłać korektę z podpisem,
    wysłać jeszcze raz to samo, ale z podpisem ???

    --
    Luke

  • 2. Data: 2005-04-28 12:32:49
    Temat: Re: PIT - brak podpisu
    Od: "Dancer" <m...@g...pl>

    Korekta z podpisem, albo poczekać jak Cię wezwą do urzędu. (za to nie ma
    kary, tylko dadzą długopis w rękę :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

  • 3. Data: 2005-04-28 13:04:58
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Co teraz zrobić wysłać korektę z podpisem,
    > wysłać jeszcze raz to samo, ale z podpisem ???

    Idz do urzedu, tam wyłuszcz swoj problem w sekretariacie, byc moze
    podpiszesz go od razu na miejscu, albo umowisz sie co do terminu na
    pozniej.

  • 4. Data: 2005-04-28 20:29:47
    Od: "J.K." <k...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Idz do urzedu, tam wyłuszcz swoj problem w sekretariacie, byc moze
    > podpiszesz go od razu na miejscu, albo umowisz sie co do terminu na
> [...]
    Faktycznie - nie panikuj.
    Normalni ludzie, w normalnym US zadzwonić mogą do Ciebie i poinformować
    że coś trzeba jednak podpisać. Tak miałem kilka razy.
    Dajmy ludziom oddychać i pozwólmy się czasem mylić.
    J.K.

  • 5. Data: 2005-04-29 18:05:07
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Witam
    Wyślij jeszcze raz podpisany PIT - wcześniejszy PIT nie podpisany jest
    nieważny, także nie musisz robić żadnej korekty.

    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl