eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[PIT] koszty uzyskania przychodu większe niż określone przez US › [PIT] koszty uzyskania przychodu większe niż określone przez US
  • Data: 2006-04-18 19:21:50
    Temat: [PIT] koszty uzyskania przychodu większe niż określone przez US
    Od: Jurek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    wiem że trochę późno się za to wziąłem, ale rozliczam pity i trafiła mi
    się zagwozdka...na pitach żony (jest ich kilka - 4 mca pracy) mam koszty
    uzyskania przychodu wieksze niż maksymalne - max to chyba ~2300, a mam
    wpisane >2400, dodatkowo na jednym z pitów koszty przekraczają dochód...
    Nie znam się na tym, ale wydaje mi się że nie jest to poprawnie,
    rozmawiałem z osobą która wypełniała pita, i twierdzi że jest ok...no
    ale ja nie wiem jaką wartość wpisać...pity były już kilka razy
    poprawiane, pewnie dopasowywali sobie wartości ale ja teraz jestem w
    kropce...

    Może jeszcze przy okazji, odnośnie ulgi odsetkowe - mogę odpisać odsetki
    od kredytu na mieszkanie które jest jeszcze w trakcie realizacji? Czytam
    archiwum i znalazłem że tylko jeżeli jestem już włascicielem...

    --
    pozdrawiam
    Jurek