  • 1. Data: 2003-04-11 07:13:15
    Temat: (PIT) umowa uzyczenia a ulga remontowa
    Od: "kristof" <k...@w...pl>

    witam
    czy ktos z Was moze mi odpowiedziec na nast. pytania:

    1) czy umowa uzyczenia musi byc poswiadczona notarialnie aby skorzystac z
    ulgi remontowej?
    czy wystarczy ze ja podpisza zainteresowane strony?

    2) czy mam prawo do odliczenia wydatkow (ich czesci) za remont np.
    korytarza, (elewacji budynku,itp.) ktory nie jest zawarty w umowie
    uzyczenia,
    ale jest wykorzystywany przez obydwie strony? (jedyna droga ucieczki ;-)

    pzdr
    krzysiek