  • Data: 2008-01-31 08:24:57
    Temat: PIT11
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie. US wzywa mnie jako podejrzanego. Zlozylem delracje PIT11 za
    pracownika po terminie. Dlaczego:
    Wg regulaminu wynagradzania pensje place do 10 nastepnego miesiaca
    Wg rego regulaminu place pensje podstawowa + premia. Premia jest wyplacana
    za miesiac zawsze z pensja za miesiac nastepny.
    Czyli premia za styczen razem z pensja za luty do 10 marca.

    Pracownik skonczyl pace w styczniu 2008
    Pensje mial wyplacona w styczniu 2008
    Nie wiedzialem czy bedzie mial jeszcze premie. w zwiazku z tym nie
    wysylalem PIT11. OKolo 25 lutego okazalo sie, ze premii nie bedzie.Nie
    moglem wyslac deklaracji tylko za styczen 2008 bo nie wiedzialem czy bedzie
    wyplacana premia. I teraz mam problem bo US mnie zwywa jako podejrzanego o
    nieterminowe wyslanie deklracji

    Mozecie mi jakos monoc co ja mam zrobic w tej sytuacji?

    Dodatkowe informacje dla witka i Wojtka Maliny.

    Miesiac styczen musze zgodnie z prawem zamknac do 20-tego lutego. Dopiero
    wtedy wiem, czy bedzie wyplacana premia za styczen czy nie. Jesli jest
    wyplacana, to razem z wynagrodzeniem za luty do 10 marca.

    Adam