  • 1. Data: 2002-03-05 19:30:56
    Temat: PIT36,37 - wzor w sieci
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Szukam wzoru PIT36,37 w sieci (może być taki excelowy do wypełnienia),
    byleby nie od naszego MF, bo tam leży wersja w PDF z zaczernionymi
    polami (szukam wersji z samymi ramkami, bez tła).

  • 2. Data: 2002-03-05 21:54:17
    Temat: Re: PIT36,37 - wzor w sieci
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Radosław Popławski napisał(a):

    > Szukam wzoru PIT36,37 w sieci (może być taki excelowy do wypełnienia),
    > byleby nie od naszego MF, bo tam leży wersja w PDF z zaczernionymi
    > polami (szukam wersji z samymi ramkami, bez tła).

    Przecież pity ( np.te z www.pity.pl) możesz sobie wydrukowywać bez ramek i bez
    tła. :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 3. Data: 2002-03-06 16:11:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 05 Mar 2002 22:54:17 +0100, w <3...@f...pl>, Kaja
    <f...@f...pl> napisał(-a):

    > Przecież pity ( np.te z www.pity.pl) możesz sobie wydrukowywać bez ramek i bez
    > tła. :-)

    Dzięki, szukałem PIT-u jako gotowca do Druków, a tu osobny program...