  • 1. Data: 2002-03-17 18:19:12
    Temat: Re: PIT5 - co zrobic
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > co radzicie - co powinienem zrobic zeby mi nie wlepili kary - na razie nic sie
    > nie odzywali...

    W moim US (niegdyś słynącym jako jeden z najsroższych w Polszcze) w tej chwili
    wychodzą z założenia, że jak z pita/vata nie wynikał podatek do zapłaty, to za
    spóźnione złożenie nie naliczają kary.
    Nie wiem jak u Ciebie - spróbuj się dyskretnie wywiedzieć.

    > czy cos z nimi wyjasniac, czy cicho siedziec ?

    Jak sami znajdą, to zrobią krzywdę i to poważną. Może jednak spróbuj delikatnie
    wysondować grunt.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 2. Data: 2002-03-18 13:20:53
    Temat: PIT5 - co zrobic
    Od: <t...@p...onet.pl>

    witam!

    wlasnie dowiedzialem sie ze pit-5 nalezy skladac co miesiac (niezaleznie czy
    byl dochod) po tym jak okaze sie pierwszy raz, ze nalezy sie zaliczka ...
    ja wymyslilem sobie ze PIT 5 powinienem wysylac tylko wtedy jak mialem w danym
    miesiacu dochod ...
    no i mam tak, ze w zaszlym roku wyslalem pita za styczen i luty , potem do
    listopada nic i ostatni w listoapdzie...
    co radzicie - co powinienem zrobic zeby mi nie wlepili kary - na razie nic sie
    nie odzywali...
    czy cos z nimi wyjasniac, czy cicho siedziec ?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-03-22 22:32:17
    Od: Michał Wolski <m...@w...pl>

    Jest duże prawdopodobieństwo, że jak PITy zostaną wysłane teraz to wszystko bedzie
    w porządku i w razie kontroli powinni się mniej czepiać niż gdyby PITy nie były
    wysłane.
    Pozdrawiam
    Michał