  • 11. Data: 2003-12-14 23:25:15
    Temat: Re: PITy'2003 - poprawny adres
    Od: "Ryszard G" <r...@S...op.pl>

    Użytkownik "vladi" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:brga8h$h5k$1@inews.gazeta.pl...

    > zniknie :)
    >
    > vladi
    > a jak nie zniknie to zrestartuj grupe

    A zadałeś sobie trochę trudu, by zobaczyć czego ten link dotyczy ?
    http://www.pity.pl/

    Może są ludzie zajmujący się podatkami, którzy nie znają programów Marcina
    Konopki, ale ja takich nie spotkałem.

    Ryszard

    PS U mnie nie ma takiej możliwości żeby zniknął :)

  • 12. Data: 2003-12-15 08:49:08
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > A zadałeś sobie trochę trudu, by zobaczyć czego ten link dotyczy ?
    > http://www.pity.pl/

    a czy Ty zadales sobie troche trudu zeby dokladnie przeczytac moje posty i
    zauwazyc ze NIE MA tam wzmianki ze to ntg ????

    > Może są ludzie zajmujący się podatkami, którzy nie znają programów Marcina
    > Konopki, ale ja takich nie spotkałem.

    no i jak to sie ma do dyskucji na temat cancel posta? link jak najbardziej
    zgodny z tematyka grupy [chociaz ma znamiona ogloszenia] a mnie chodzilo o
    4-5 postow na ten sam temat, ktore mozna bylo anulowac [zreszta nadawdca sam
    przyznal ze uwaga mu sie przydala]
    wiec wytlumacz mi o co toczysz batalie?

    > PS U mnie nie ma takiej możliwości żeby zniknął :)

    nie chce mi sie zadawac trudu aby zagladac w zrodlo ale siedzisz na serwerze
    newsow czy twoj program do grup archiwizuje wszystko?
    bo innego wytlumaczenia nie znajduje :)

    vladi

  • 13. Data: 2003-12-15 12:05:17
    Od: "Ryszard G." <rysgar@ SPAM wp.pl>

> [...]
    >
    > nie chce mi sie zadawac trudu aby zagladac w zrodlo ale siedzisz na serwerze
    > newsow czy twoj program do grup archiwizuje wszystko?

    Przepraszam, źle Cię zrozumiałem.
    Ja widziałem tylko jeden post Marcina z informacją o stronie i stąd opacznie
    zrozumiałem Twoje intencje.

    Ryszard