  • 1. Data: 2003-12-13 15:47:15
    Temat: Strona internetowa na umowe -zlecenie?
    Od: "Zbigniew Pałęga" <z...@o...pl>

    Witam. Jestem studentem infromatyki i dostalem oferte zrobienia strony
    internetowej dla firmy pod warunkiem ze ta firma bedzie mogla wciagnac sobie
    ta strone w koszty. Nie prowadzę działalności gospodarczej i zastanawiam sie
    czy jest mozliwe zrobienie takiej strony na umowę zlecenie i jak by to
    musialo wygladac od strony firmy i mojej.
    Prosze o porade.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-13 16:33:10
    Temat: Re: Strona internetowa na umowe -zlecenie?
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Pałęga" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy jest mozliwe zrobienie takiej strony na umowę zlecenie i jak by to
    > musialo wygladac od strony firmy i mojej.

    Zdaje się, że lepsza w tym przypadku byłaby umowa o dzieło

    Radek