eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku › PKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
    Date: Tue, 27 Apr 2010 10:19:14 +0200

    Witam,

    W ubiegłym roku umarł mój ojciec i załatwiam formalności spadkowe w
    bankach. W BPH i Pekao SA wypłata środków przebiegła w miarę gładko,
    natomiast w PKO BP żądają zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o zapłaceniu
    podatku od spadku. Na mój gust przesadzają, gdyż w BPH i Pekao SA niczego
    takiego nie chcieli, co nie dziwi, zważywszy że najbliższa rodzina podatku
    nie płaci. Dzwoniłem do US i pani nie chciała się wypowiadać na ten temat,
    gdyż nie zna prawa bankowego.
    Gdzie można się upewnić, iż pracownica PKO BP się myli, ewentualnie jednak
    ma rację?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.