  • 1. Data: 2002-06-15 05:01:06
    Temat: problem ze zleceniodawca
    Od: "Janusz Z" <z...@p...onet.pl>

    mam problem z zapłata przez zleceniodawcę (zapłacił czesc )czy jezeli
    wyłacze jemu zamontowany sprzęt (urządzenia elektryczne w bloku mieszkalnym)
    ,żeby wymusić zapłatę pozostałej kasy to może mi coś zrobić?
    pozdrawiam J

  • 2. Data: 2002-06-15 11:32:36
    Temat: Re: problem ze zleceniodawca
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Janusz Z <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aeehop$61m$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    mieszkalnym)
    > ,żeby wymusić zapłatę pozostałej kasy to może mi coś zrobić?

    Nie za bardzo rozumiem. Zleceniodawca nie płaci a ty chcesz mu coś wyłączyć?
    To znaczy że używa twojego sprzętu? W Twoim lokalu?
    To zagdanienie nie za bardzo ma coś wspólnego z podatkami. Spróbuj "piętro"
    wyżej czyli pl.soc.prawo

    WS