  • 1. Data: 2003-01-26 17:23:47
    Temat: PROGRAM DO PITOW ZA 2002
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    mozecie cos polecic? ale cos sensownego
    bo ten ze strony pity.pl (firmy ips) przy odliczeniach na remont wyprawia
    jakies cuda:-(

    -----------------------------------
    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 2. Data: 2003-01-27 01:13:23
    Temat: Re: PROGRAM DO PITOW ZA 2002
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    gazeta wyborcza razem z elfin.pl zaproponowała program do pit-ow; wiecej
    znajdziesz tutaj:

    http://www2.gazeta.pl/podatki/0,25045.html

  • 3. Data: 2003-01-27 06:11:50
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > mozecie cos polecic? ale cos sensownego
    > bo ten ze strony pity.pl (firmy ips) przy odliczeniach na
    > remont wyprawia jakies cuda:-(

    Napisz do autora i zapewne to poprawi. Jesli mu tego nikt nie
    powie to nawet nie wie, ze ma blad. Zwykle pojawiaja sie kolejne
    wersje programu. Jesli cie czas nie nagli to poczekaj.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 4. Data: 2003-01-27 09:20:32
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Jestem przekonany, że błędu nie ma.
    Trzeba tylko (niestety) czytać opisy, które pojawiają sie pod edytowanymi
    polami.

    Pozdrawiam
    M.K.

  • 5. Data: 2003-01-27 19:41:07
    Od: "hubi" <h...@p...onet.pl>

    > Jestem przekonany, że błędu nie ma.
    > Trzeba tylko (niestety) czytać opisy, które pojawiają sie pod edytowanymi
> [...]

    zgodze sie z autorem. od kilku lat uzywam programu "pity" i zawsze jest ok
    na poczatku sa zawsze wersje testowe, ale zawieraja raczej malo istotne
    bledy lub braki

    pozdrav
    hubi

    --
    hubertw
    h...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2003-01-28 08:15:03
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    > mozecie cos polecic? ale cos sensownego
    > bo ten ze strony pity.pl (firmy ips) przy odliczeniach na remont wyprawia
    > jakies cuda:-(

    Od 3 lat korzystam z http://pity.elfin.pl
    Bardzo dobre.
    Ewa