  • 1. Data: 2003-01-26 17:29:56
    Temat: krew - odliczenie
    Od: "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl>

    Wiem, ze mozna sobie odliczyc krew oddana honorowo, jako darowizne na rzecz
    sluzby zdrowia. Wie ktos moze jakie dokumenty nalezy posiadac i jakie sa
    stawki odliczenia ??

    Bimbelt

  • 2. Data: 2003-01-26 18:36:13
    Temat: Re: krew - odliczenie
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    ja pierdziele, no nie mogę,
    czego to ludzie nie wymyslą,
    czas się leczć, Bimbelt
    jak oni mogli wyssać od ciebie tą <krew>?
    współczuję temu kto ją dostanie

  • 3. Data: 2003-01-26 20:19:18
    Od: "KaWu" <a...@w...pl>

    Użytkownik "bobek" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > ja pierdziele, no nie mogę,
    > czego to ludzie nie wymyslą,
    > czas się leczć, Bimbelt
    > jak oni mogli wyssać od ciebie tą <krew>?
    > współczuję temu kto ją dostanie

    Nie wiem czy to jest ironiczna odpowiedź? W tamtym roku odliczałem. Ale nie
    wiem czy w tym mozna. Była stawka 130 zł za 1000 ml. Ile teraz jeszcze nic
    nie wiem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-01-26 21:08:20
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    no to gratuluję (odliczenia, nie stawki)

  • 5. Data: 2003-01-27 14:16:45
    Temat: OT: krew - odliczenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Jan 2003, bobek wrote:
    [...]
    >+ czego to ludzie nie wymyslą,[...]

    Znaczy, masz lepsze pomysły motywacyjne ? Płacić z podatków
    czy przymusowo pobierać [wojsku/bezrobotnym {tylko kto ich
    będzie dożywiał}...] ? Bo że deficyt krwi mamy to wiemy...

    pzdr, Gotfryd