  • 1. Data: 2002-08-07 10:22:32
    Temat: PROGRAM ŚRODKI TRWAŁE
    Od: "iwona" <i...@p...onet.pl>

    Witam drodzy grupowicze czy ktoś może mi polecić program do ewidencji
    środków trwałych, nieskomplikowany i najlepiej niedrogi. serdeczne dzięki
    Iwona J.

  • 2. Data: 2002-08-12 07:07:18
    Temat: Re: PROGRAM ŚRODKI TRWAŁE
    Od: <s...@p...poczta.onet.pl>

    > Witam drodzy grupowicze czy ktoś może mi polecić program do ewidencji
    > środków trwałych, nieskomplikowany i najlepiej niedrogi. serdeczne dzięki
    > Iwona J.

    Polecam dobry program PROBIT (z Wrocławia), ten jednak jest dość kosztowny -
    około 2000 zł. Możesz również zaopatrzyć się w program Finansowo ksiegowy
    REWIZOR z wbudowanym modułem środki trwałe.
    Skarbnik

  • 3. Data: 2002-08-12 09:42:25
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <s...@p...poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > około 2000 zł. Możesz również zaopatrzyć się w program Finansowo ksiegowy
    > REWIZOR z wbudowanym modułem środki trwałe.

    Jesli Pani Iwona ma niewiele owych srodkow, to absolutnie sie nie oplaca...
    jesli pyta o taniutki, to pewnie nie ma wiele podlegajacych amortyzacji,
    w takim przypadku proponuje ktorys z darmowych arkuszy...

    Boguslaw