  • 1. Data: 2006-03-09 20:52:11
    Temat: ulga nternetowa a legalność oprogramowania
    Od: "piorbo" <p...@t...net.pl>

    witam,
    mojego kolegę który odpisał 760 zł. z ulgi internetowej, US poprosił o
    dokumenty legalności oprogramowania> czy zgodnie z prawem postąpili?

  • 2. Data: 2006-03-09 20:55:11
    Temat: Re: ulga nternetowa a legalność oprogramowania
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "piorbo" <p...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > mojego kolegę który odpisał 760 zł. z ulgi internetowej, US poprosił o
    > dokumenty legalności oprogramowania> czy zgodnie z prawem postąpili?

    Jaja sobie robią. Niech zaniesie tego linuksa do urzędu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-03-09 21:08:39
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > witam,
    > mojego kolegę który odpisał 760 zł. z ulgi internetowej, US poprosił o
    > dokumenty legalności oprogramowania> czy zgodnie z prawem postąpili?

    Że co?! Nie wierzę, kolega musiał coś przekręcić albo zmyśla.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-03-09 21:12:36
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    piorbo wrote:

    > witam,
    > mojego kolegę który odpisał 760 zł. z ulgi internetowej, US poprosił o
    > dokumenty legalności oprogramowania> czy zgodnie z prawem postąpili?

    Hyh? A jak ktos uzywa linuxa?

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 5. Data: 2006-03-09 22:56:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Hyh? A jak ktos uzywa linuxa?

    Z reszta ja bym sie zapytal "jakiego oprogramowania?" jak mi wylicza
    dokladnie co mam, to im bede pokazywal..

    ________________

  • 6. Data: 2006-03-09 23:02:00
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

> [...]
    > mojego kolegę który odpisał 760 zł. z ulgi internetowej, US poprosił o
    > dokumenty legalności oprogramowania> czy zgodnie z prawem postąpili?

    żeby skorzystać z tej ulgi nie potrzeba mieć komputera, a skąd dopiero
    oprogramowanie :-)

  • 7. Data: 2006-03-10 00:42:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    piorbo wrote:
    > witam,
    > mojego kolegę który odpisał 760 zł. z ulgi internetowej, US poprosił o
    > dokumenty legalności oprogramowania> czy zgodnie z prawem postąpili?

    Chciałbym zoabczyć skan tego dokumentu, bo ktoś tu sobie równa wali w
    druta, albo US, albo kolega. Bardziej stawiam na kolegę.

  • 8. Data: 2006-03-10 00:43:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gasper wrote:

    > żeby skorzystać z tej ulgi nie potrzeba mieć komputera, a skąd dopiero
    > oprogramowanie :-)

    chyba im wyślę numer seryjny firmware z bramki VoIP, bo komputera nie mam.

  • 9. Data: 2006-03-10 06:04:41
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    > Chciałbym zoabczyć skan tego dokumentu, bo ktoś tu sobie równa wali w
    > druta, albo US, albo kolega. Bardziej stawiam na kolegę.

    Chyba kolega - chciałbym widzieć podstawę prawną tego żądania.

  • 10. Data: 2006-03-10 08:24:37
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > mojego kolegę który odpisał 760 zł. z ulgi internetowej, US poprosił o
    > dokumenty legalności oprogramowania> czy zgodnie z prawem postąpili?

    Nie. US nie jest od sprawdzania legalności programów :-)