  • 61. Data: 2009-09-03 08:36:40
    Temat: Re: Paragon a faktura
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > A były inne partie, takie co obiecywały że będzie dobrze, tak jak
    > dotychczas?

    Trzeba konfrontować obietnice z wcześniejszą realizacją. Jest
    oczywiste, że ludzie z PO, PIS, SLD, PSL itd. rządzili już nieraz i
    systemu nie zmienili. Nie powinno się zatem na nich głosować, cokolwiek
    by obiecywali, chyba że komuś obecny ustrój w Polsce odpowiada.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2009-09-03 09:56:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > systemu nie zmienili. Nie powinno się zatem na nich głosować, cokolwiek
    > by obiecywali, chyba że komuś obecny ustrój w Polsce odpowiada.

    a teraz dalszy ciag tej krytyki, zeby stała sie odrobine merytoryczna - na
    kogo glosowac?

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 63. Data: 2009-09-03 09:56:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Czy w ostatnich wyborach głosowałeś na partię, która chce zmienić
    > ten stan rzeczy?

    jasne.
    glosowałem na tych co w kontekscie takich obostrzen wydaja sie byc
    najbardziej liberalni (ale nie Korwina-Mikke... :))

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ

  • 64. Data: 2009-09-03 10:01:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:
> [...]
    > glosowałem na tych co w kontekscie takich obostrzen wydaja sie byc
    > najbardziej liberalni (ale nie Korwina-Mikke... :))

    Jak widać Twoje "wydają się" było błędne. I dalej możesz "nie
    głosować na Korwina" - partie co kilka lat zmieniają nazwy. Ludzie ci
    sami, ale zawsze może zacząć Ci się wydawać, że coś nowego z nazwy jest
    najbardziej liberalne ;)

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2009-09-03 10:04:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:
> [...]
    odcinku co następuje:

    > a teraz dalszy ciag tej krytyki, zeby stała sie odrobine merytoryczna - na

    To zależy jakie masz poglądy. Jeśli jesteś socjalistą, głosuj na
    Polską Partię Pracy, jeśli liberałem, głosuj na UPR, jeśli
    ekoterrorystą, głosuj na radykalną partię zielonych.

    Ważne jest, aby mieć poglądy. Ludzie, którzy głosują na obecne duże
    partie nie mają poglądów, ponieważ same partie ich nie mają. Programy
    partii są napisane bardzo ogólnikowo, można pokusić się o stwierdzenie,
    że często tych programów nie ma (jeśli by wylać obecną w nich wodę).

    Same partie też zmieniają poglądy w zależności od sytuacji - obniżymy
    podatki (przed wyborami), a po wyborach podwyższają i jakoś nikt nie
    widzi w tym sprzeczności. Prawicowa z nazwy partia PIS ma pomysły,
    którymi nie powstydziłaby się komunistyczna partia Chin itp.

    Ludzie - w swojej masie - to mało myślące istotny, głosujące na tych
    ludzi, którzy ładnie wyglądają w TV i ładnie mówią.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2009-09-03 10:41:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > głosować na Korwina" - partie co kilka lat zmieniają nazwy. Ludzie ci
    > sami, ale zawsze może zacząć Ci się wydawać, że coś nowego z nazwy

    nie, nie - na Korwina juz glosowałem... :)

    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
    a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

  • 67. Data: 2009-09-03 11:34:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > nie, nie - na Korwina juz glosowałem... :)

    To zagłosuj na Popielę :)

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2009-09-04 22:53:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Sep 2009, Budzik wrote:

    > nie, nie - na Korwina juz glosowałem... :)

    Wtedy jak poszedł do koalicji z zielonymi, czy wtedy jak poszedł
    z narodowcami? :) (chyba ci ostatni go najskuteczniej wyrolowali).

    pzdr, Gotfryd

  • 69. Data: 2009-09-05 14:48:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Wtedy jak poszedł do koalicji z zielonymi, czy wtedy jak poszedł
    > z narodowcami? :) (chyba ci ostatni go najskuteczniej wyrolowali).

    zastrzel mnie.
    Gdzies okolo 2000 roku.